يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

برنامه‌‌های دومین سالگرد شهیدتهرانی‌مقدم

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 322359
جزئیات ویژه برنامه‌‌های دومین سالگرد شهادت سردار شهید حسن تهرانی مقدم توسط ستاد بزرگداشت سالگرد شهدای غدیر تشریح شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، صبح امروز سه‌شنبه ۷ آبانماه نشست خبری برنامه‌های سالروز شهادت شهدای غدیر در فرهنگسرای رسانه با حضور سردار محمد تهرانی‌مقدم برادر شهید تهرانی مقدم و دبیر ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت تهرانی‌مقدم و علی تهرانی‌مقدم مدیرعامل موسسه شهدای غدیر برگزار شد.

در این مراسم برنامه‌های ویژه دومین سالگرد شهادت شهید حسن تهرانی‌مقدم توسط ستاد بزبرگداشت شهدای غدیر تشریح شد. جزئیات این برنامه‌ها به شرح زیر است:

۱- افتتاحیه مسابقات فوتسال جام حذفی در روز جمعه ۱۰ آبان‌ماه از ساعت ۹ صبح در فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

۲- اختتامیه مسابقات فوتسال جام حذفی پارسای بی‌ادعا شنبه ۱۱ آبان‌ماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

۳- بزرگداشت شهید حسن تهرانی‌مقدم در منزل دکتر محسن رضایی روز سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه از ساعت ۱۹ برپا خواهد بود.

۴- مراسم بزرگداشتی برای شهدای غدیر در خبرگزاری فارس در روز چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

۵- بزرگداشت شهید تهرانی‌مقدم در شهر عباس‌آباد استان مازندران پنجشنبه ۱۶ آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ عباس‌آباد توسط فرمانداری و جمعی از مردم شهیدپرور استان برگزار می‌شود.

۶- همچنین مراسمی در روز دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۴ در حسینیه فاطمة‌الزهرا واقع در خیابان پادگان ولی‌عصر با حضور مقامات لشگری و کشوری برگزار می‌شود.

۷- مراسمی با حضور همرزمان و دوستان شهید و با همکاری هیأت محبان الفاطمه(س) روز جمعه ۲۴ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ در جوار مزار شهید واقع در قطعه ۲۴ بهشت‌زهرا با سخنرانی سردار حاجی زاده برگزار می‌شود.

۸- مراسم اصلی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت توسط خانواده شهید روز جمعه ۲۴ آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی محسن رضایی در مسجد جامع‌الرسول(ص) واقع در سعادت‌آباد برگزار می‌شود.

۹- مراسمی ویژه برادران در بیت شهید تهرانی‌مقدم واقع در شهرک شهید دقایقی روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

۱۰ - مراسم رونمایی از یادمان شهدای غدیر در روز دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۷ در محل پادگان شهید مدرس که به نام پادگان شهدای اقتدار معروف شده است و همان محل شهادت شهدای غدیر واقع در ملارد کرج می‌باشد برگزار خواهد شد.

۱۱ - همچنین مراسم بزرگداشتی در مراسم پیامبر اعظم(ص) با سخنرانی سردار حمید مقدم فر واقع در شهرک شهید محلاتی روز شنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

۱۲ - مراسمی در بیت مادر شهید تهرانی‌مقدم در مسجد جامع والفجر کاشانک روز پنجشنبه ۳۰ آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

۱۳ - همچنین هیئت موج‌الحسین(ع) در یکی از روزهای ششم، هفتم و هشتم محرم به مناسبت سالگرد شهید تهرانی‌مقدم برنامه‌ای در جنوب تهران برگزار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *