شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

سومین جشنواره اعتکاف برگزار می‌شود

يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 321844
رئیس جشنواره اعتکاف از برگزاری سومین دوره این جشنواره در سطح بین‌المللی و با رویکرد علمی و تحقیقی خبر داد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام علیرضا تکیه‌ای در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری جشنواره علمی فرهنگی با محوریت اعتکاف اظهار داشت: با توجه به برگزاری دوره‌های قبلی جشنواره با موضوعات ادبی و هنری، سومین جشنواره اعتکاف در رشته‌های پایان‌نامه، مقاله، پژوهش و تالیف و در گستره بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که اعتکاف پس از مدت طولانی به برکت انقلاب اسلامی و با همت علما و مردم گسترش یافت، افزود: اما این سنت حسنه هنوز در زمینه علمی و تحقیقی با کمبود روبه‌رو است.

رئیس جشنواره اعتکاف ضرورت فعالیت محققین و اندیشمندان در زمینه تولید آثار علمی و تحقیقی با موضوع اعتکاف را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم که در این جشنواره بتوانیم منشا اثر برای تولید ذخایر اسلامی با موضوع اعتکاف باشیم.

وی با اشاره به تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره برای برگزاری سومین دوره جشنواره اعتکاف در سطح بین‌المللی عنوان کرد: پژوهشگران و نویسندگان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.Etekafqom.Com مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *