سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

افزایش تعرفه تلفن ثابت منتفی شد

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 320657
مخابرات ایران با اعلام اینکه مابه‌التفاوت دریافتی از مشترکین تلفن ثابت براساس مصوبه شورای رقابت به آن‌ها بازگردانده می‌شود گفت: مذاکرات مقامات ذی‌صلاح در تعرفه‌گذاری برای تعیین تعرفه‌های نهایی مخابراتی در جریان است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس مصوبه شورای رقابت، در دوره جدید صدور قبض‌های تلفن ثابت درصد ناچیزی به تعرفه‌های مخابراتی اضافه و در چند استان از مشترکان دریافت شده است.

از آنجا که مذاکرات مقامات ذی‌صلاح در تعرفه‌گذاری برای تعیین تعرفه‌های نهایی مخابراتی در جریان است، لذا شرکت مخابرات ایران برای همگامی با سیاست‌های دولت تدبیر و امید مقرر کرد مابه‌التفاوت دریافتی از مشترکین در صورتحساب بعدی اعمال شود و مشترک به میزان اضافه پرداخت بستانکار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیماراسخ
خداگواه است که مبلغی نزدیک به 10 هزار تومان این دوره از من بیشتر گرفته اند.تلفن ثابتم فقط به اینترنت با سیستم Adsl وصل است و هیچ مکالمه ای با آن صورت نگرفته است.با این حال نزدیک به 10 هزارتومان بر آن افزوده اند آن وقت ادعا می کنند مبلغ ناچیز!