دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 320551
دبیر‌کل کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از بیمه دی به بیمه دانا خبر داد.
به گزارش جهان، محمد اسدی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای با بیمه دانا در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی امضا شده اما منتظر تاییدیه بیمه مرکزی برای مبلغ تعیین شده آن هستیم.

وی ادامه داد: مبلغ تعیین شده در این قرارداد ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان است که به صورت ماهانه از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

دبیر‌کل کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سؤالی در خصوص چرایی افزایش مبلغ حق بیمه، گفت: تعرفه قرارداد با بیمه دی مربوط به سال ۹۱ و معادل ماهانه ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان به صورت کسر از حقوق بود، اما با توجه به نرخ تورم و خسارات، نرخ دلار و وابستگی خدمات درمانی به قیمت‌های خارجی این افزایش صورت گرفت.

اسدی همچنین گفت: تمام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی برای بیمه تکمیلی مشمول این قرارداد می‌شوند، اما افرادی که تمایل ندارند می‌توانند ظرف ۳ ماه انصراف خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: قرارداد با بیمه دی تا یکم آبان سال ۹۲ اعتبار دارد و شعبات آن موظفند به فاکتورهای تا این تاریخ ترتیب اثر دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد سليمي
جناب اقاي اسدي عزيز
مگر بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي چقدر
حقوق مي گيرند كه بابت بيمه تكميلي براي خود و
همسر ماهي 43 هزارو400 تومان بابت بيمه تكميلي
پرداخت كنند.با اين گراني مگر ميشود با چندر غاز
زندگي كرد بس تعهد سازمان تامين اجتماعي در
مقابل باز نشستگان چه ميشود ؟