شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

رضا زاده:پس ازمسابقه‌ جهانی مشکل حل می‌شود

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 320443
حسین رضازاده از برگزاری جلسه با وزنه برداران المپیکی پس از رقابتهای جهانی لهستان خبر داد.
به گزارش جهان، رییس فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی لهستان، تصریح کرد: حدود هفت ماه ملی‌پوشان در اردوهای مختلف، تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتند. ترکیب تیم جوان است. ما در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار در بخش تیمی سوم شدیم. ملی‌پوشان زحمت کشیدند با حمایت فدراسیون، امکانات در اختیار تیم ملی قرار گرفته است.

رضازاده در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما از نتایج وزنه‌برداران در جهان چیست؟ تصریح کرد: از میان هشت ملی‌پوش اعزامی، سه، چهار نفر امید مدال هستند، در مسابقات جهانی رکوردها سنگین و بالاست. ملی‌پوشان نسبت به رکوردهای اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، شرایط خوبی دارند. البته همه چیز بستگی به آماده بودن ملی‌پوشان در روز مسابقه دارد.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که آیا نمی خواهید وزنه‌برداران مدال آور المپیکی را به تیم‌ ملی برگردانید؟ خاطر نشان کرد: ما همیشه گفته‌ایم که برگردند، من سه، چهار بار با آنها صحبت کردم. عباسی ، وزیر سابق با وزنه‌برداران جلسه‌ای گذاشت. آنها گفتند که کوروش باقری باید از تیم ملی کنار برود، نمی‌شود مربی خوب را برکنار کرد. اگر ورزشکار وارد این فضا شود در حاشیه می‌رود و ضرر می‌کند. من هم وزنه زدم و مدال دارم. دوست دارم آنها به تیم ملی برگردند. بعد از مسابقات جهانی لهستان جلسه می گذارم تا مشکل حل شود. ما چند سال با هم بودیم و مثل یک خانواده هستیم.

او در واکنش به این اظهارنظر که آنها می‌گویند باقری بی‌احترامی می‌کرده، تصریح کرد: باقری مربی آنها بود. مربی دوست ندارد شاگردی که بهتر است را بیرون بگذارد. مربی دلش می سوزد و دوست دارد رکورد بهتر بزند، کارنامه باقری از نظر تکنیکی، فنی و تجربه مشخص است.

رضازاده در واکنش به این پرسش که می‌گویند خود شما در دوره‌ای که وزنه زدید گفته بودید فقط با ایوانف کار می‌کنید، یادآور شد: ایوانف مربی من بود. فدراسیون برای بازی‌های لندن مربی خارجی آورد. من با هدایت ایوانف یک مدال گرفتم، اما پس از آن چهار طلای جهانی و یک طلای المپیک کسب کردم. در المپیک آتن هم کوروش باقری به همراه مربی خارجی کنار من بود. این صحت ندارد که من خواستم ایوانف بماند. ورزشکاران سرمایه کشور هستند. حیف است باید قدر خودشان را بدانند و به حاشیه نروند. امسال که گذشت. به جرات می گویم که آنها می‌توانستند مدال جهانی لهستان را بگیرند. امیدوارم با یک فکر باز به تیم ملی برگردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *