يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۳

ادعای هاشمی با برکناری مدیر سایتش قبوله

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 319571
نماینده مردم گرگان با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه سایت شخصی‌اش بدون هماهنگی با وی، نقل قول ادعایی از امام را منتشر کرده، گفت: ادعای هاشمی تنها با برکناری مدیر سایت شخصی‌اش قابل قبول است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه اظهارات هاشمی مبنی بر اینکه سایت شخصی‌اش بدون هماهنگی با وی، نقل‌قول از امام را منتشر کرده‌، قابل تامل است، گفت: اگر آقای هاشمی در این گفته خود صادق است پس باید مدیران سایتش را برکنار کند.

وی افزود: اگر مدیران سایت آقای هاشمی بدون هماهنگی با وی، مطالب ایشان را منتشر می‌کنند، پس مدیران سایش ایشان با جای دیگری هماهنگ است و آقای هاشمی را قبول ندارند.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: آقای هاشمی برای مقابله با تکرار نقل‌قول‌‌های غیرواقعی از حضرت امام بهتر است ابتدا مدیران سایتش را برکنار کند تا دیگر آنها به قول آقای هاشمی، مطلبی را بدون هماهنگی منتشر نکنند.

وی گفت: این قابل قبول نیست که آقای هاشمی، نقل قول غیرواقعی از حضرت امام مطرح کند و در پاسخ به انتقادات مردمی و بعد از چندین روز بگوید که سایتش بدون هماهنگی با وی آن مطلب را منتشر کرده‌اند؛ این اظهارات آقای هاشمی تنها با برکناری مدیران سایت و برخورد با آنها می‌تواند قابل قبول باشد بنابراین بهتر است آقای هاشمی برای اثبات صداقت خود در این موضوع، مسئولان سایت را برکنار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچگاه چنین کاری نمی کند چون مدیران سایتش به دستور خود او اینکار را انجام داده اند. آقای هاشمی، ملت چندین روز است که شعار مرگ بر امریکا سر داده اند حتما این چند روز خواب تشریف داشتید؟؟!! بیدار شوید جهان رفت.
حالا هاشمی یک چیزی گفته شما چرا باور کردید
مهم اینه که حرف رو تکذیب نکرده و واقعا هم درست