پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۴
۱۶

برادر رئیس‌جمهور هم پست گرفت/ دیدار خبرساز روحانی قطعی شد

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 318922
دفتر سخنگوي دولت، سخنان منتسب به محمدباقر نوبخت را مبني بر اينكه «حسين فريدون دستيار ويژه رييس جمهوري نيست»، تكذيب كرد و برای اولین بار عنوان رسمی برادر رئیس جمهور در دولت را دستیار ویژه رئیس جمهور اعلام کرد.
برادر رئیس‌جمهور هم پست گرفت/ دیدار خبرساز روحانی قطعی شد
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پی انتشار اخباری که روز گذشته در برخی رسانه ها به نقل از نوبخت سخنگوي دولت مبنی بر اینکه «فريدون دستيار ويژه رييس جمهور نيست» دفتر سخنگوي دولت اظهارات منسوب به وی را نادرست خوانده و تكذيب كرد.

در اطلاعيه دفتر سخنگوي دولت آمده است: ضمن تكذيب خبر منسوب به دكتر نوبخت در يكي از خبرگزاري ها مبني بر اينكه «فريدون دستيار ويژه رييس جمهور نيست»، اعلام مي شود ايشان دستيار ويژه رييس جمهور هستند و خبر اعلام شده از قول سخنگوي محترم دولت، صحت ندارد.

دیدار خبرساز روحانی قطعی شد

اين خبرگزاري همچنين در جمله اي ديگر منسوب به سخنگوی دولت خبر داده بود كه براي حضور رييس جمهوري در دانشگاه تهران «هنوز تصميم قطعي گرفته نشده» است. دفتر نوبخت ضمن رد این مطلب مبني بر عدم حضور رييس جمهوري در دانشگاه تهران، اعلام كرد: اين برنامه لغو نشده است و رييس جمهوري طبق برنامه قبلي در دانشگاه تهران حضور خواهد يافت.

دفتر سخنگوي دولت ضمن قدرداني از زحمات رسانه ها، بار ديگر خواستار دقت نظر جامعه رسانه اي كشور در انتشار اخبار مربوط به حوزه دولت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب به این سخنگو
Iran, Islamic Republic of
اين كه فاميل بازي نيست ان شا الله!
پدر عروسشون که نبوده برادر بزرگوارشون بوده
France
برادر فامیل نیست؟!!!
محسن
مثل اینکه قرار بود در دولت راستگویان از این خبرا نباشه ها!
مباركه . چه شخصيتي!!!!!!!!!!!
ع-پ
گل بود به سبزه نیز آراسته شد ...
هر رئیس جمهوری که به راس کار می اید رئیس جمهور قبلی را مورد سرزنش قرار می دهد که آی چرا رئیس جمهور قبلی در کابینه اش فامیل بازی راه انداخته است ولی وقتی خودش رئیس جمهور می شود از برادرش تا خواهرزاده اش 4 شغل هدیه می دهد فامیل بازی خودش را ندیده می گیرد. مانند این مثل است که از عیب خود نابینا و از عیب دیگران بینا است.
سخنگوی دولت راستگویان رو بچسسسسسسب ....
این طبیعیه که هر رئیس جمهور نفرات خودش را راس امور بذاره و نمیشه از این بابت اننتقاد کرد. بالاخره هر رئیس جمهور استانداران و وزرا و مدیران کل و افراد تاثیر گذار را عوض میکنه. روحانی نیز استثنا نیست. مشکل اینجاس که ادعا کنی اینکار رانمیکنی یا این تغییرات به رده های پائین برسه مثل عوض کردن رئیس سازمان هواشناسی یا رئیس قطارهای رجا و....احمدی نژاد که اینهمه بهش انتقاد میکردین هیچوقت اینقدر مدیران را تغییر نداد و اینهمه هجمه بهش شد. یا او نیز برادرش را آورد ولی به محض اینکه دید برادرش مسیر او را نمیره همون ابتدا انداختش بیرون. حالا باید دید آیا روحانی هم اینقدر مسئولیت پذیر است یا نه ؟
الف
Iran, Islamic Republic of
منظور اتون اینکه دید برادراش نمیتونه خودش رو با سیاست های جریان انحرافی هماهنگ و همراه کنه انداخت اش بیرون دیگه آره منظورت اینه؟؟!!!
برو یخورده اطلاعاتت رو بالا ببر برادر
این چه جور سخن گویی است که از مسائل داخل دولت خبر ندارد
مجید مجد
United States
پس چرا تا حالا خبری نبوده ازش
یعنی جلساتو همینطوری به عنوان داداااااش شرکت می کردند؟
الف
Iran, Islamic Republic of
میگم خوبه دیگه دانشگاه تهران محل خوبی برای شعار دادنه مخصوصا شعار مرگ بر آمریکا که شما عزیزان علاقه وافری به اون دارید (گویا خیلی ها در صورت کم رنگ شدن این شعار متضرر میشن و کاسبی و دلالی اشون تعطیل میشه همانطور که خیلی ها در آمریکا حاضر به ترک خصومت با ایرانی ها نیستن و حاضر نیستن اوباما گزینه نظامی رو از روی میز برداره چون بقای اون عده هم در آتش افروزی خلاصه شده). متاسفانه بعضی ها حاضراند اکثریت زیر فشار اقتصادی که بخش عمده اش ناشی از تحریم هست کمراشون بشکنه و مردهای خانواده شرمنده زن و بچه هاشون باشن اما حاضر نیستند مسولان ما بر اساس سه اصل (عزت، حکمت و مصلحت مد نظر رهبر معظم انقلاب) پشت میز مذاکره با غربی ها بنشینند و تا جایی که منافع ملی ما تامین میشه دوستی و مذاکرات اشون رو ادامه بدن و مدام سنگ اندازی میکنند.
میگم چطور خبر این حضور آقای روحانی رو به صادق شهبازی ها اعلام کنید که به صورت (خود جوش) برن مجلس رو گرم کنن
راستی اصلا یادم نبود نیازی به دعوت نیست صادق شهبازی ها همه اشون دانشجو هستن ماشا الله ! فقط نمیدونم این عزیزان چرا فارغ التحصیل نمیشن نکنه این عزیزان دکتری پیوسته میخونن!
در ضمن مگه چه اتفاقی افتاده رئیس جمهور برادر اش رو کرده دستیار خود اش خیلی پست کلیدی هست؟ ؟؟خوبه پست وزارت ، ریاست ، مدیرکلی، معاون اولی نداده وگرنه معلوم نبود پشت اش چی میگفتن
واقعا اگر شما جای رئیس جمهور بودید و برادری داشتید یا فامیلی داشتید که در زمینه هایی توانمند بود حالا هر زمینه ای و آدم نسبتا پاکی بود و بهش اعتماد داشتید، براش جایگاهی رو در نظر نمیگرفتید ؟؟ واقعا نمیگرفتید؟؟ البته شما که راست میگید ولی دروغ گو رو ......
حرف از راستگو بودن افتاد ، یاد 8 سال پیش افتادم میگم واقعا چقدر تو اون سال ها راستگویی تو مسولان موج میزد!!!! چقدر اخلاق بر جامعه حاکم بود!!!! یادتون میاد اصلا تو اون 8 سال سخنان ضد و نقیضی شنیده نمیشد؟؟!!؟؟ یادتون میاد اصلا دوست بازی و پارتی بازی و فامیل بازی در جامعه حاکم نبود؟؟!! یاد اتون میاد تهمت ،افترا ،هتک حرمت، پرده دری از جامعه رخت بربست و برفت!!!؟؟؟!!! یادتون میاد اصلا یکشنبه سیاهی اتفاق نیفتاد؟؟!! یادتون میاد امام خامنه ای به رئیس جمهور دستو دادن فلانی رو از معاون اولیت بردار برای شما خوب نیست و رئیس جمهور محترم به جای عزل ایشون ،استعفا نامه ایشون رو قبول کردند !! یادتون میاد در اون روزهای رویایی چقدر مراجع و دلدادگان امام والا مقام و رهبری معظم از عملکرد دولت راضی بودند؟؟ میگم یادتون میاد چقدر وحدت و همدلی و یکپارچگی تو جامعه زیاد شده بود و اصلا نشونی از دو دستگی یا چند دستگی در جامعه وجود نداشت!!؟؟
با آرزوی سربلندی ایران و ایرانی زیر پرچم اسلام
Iran, Islamic Republic of
این کار مسئه ای طبیعی است .
Iran, Islamic Republic of
شماچرامیسوزید ؟؟ مگردولت قبلی ازاین کارهانمی کرد ؟؟