سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

برقراري پرواز مستقيم تهران- قاهره

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 315747
رييس سازمان هواپيمايي كشوري از مذاكره ايران با كشورهاي مصر و بحرين به منظور گسترش همكاري هاي حمل و نقل هوايي و برقراري پرواز بين كشورهاي مذكور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، به دنبال سفر هيات ايراني به رياست خلبان پهلواني براي شركت در سي و هشتمين اجلاس مجمع عمومي ايكائو كه در كانادا برگزار شد روساي سازمان هواپيمايي كشوري ايران، مصر و بحرين با يكديگر ديدار و گفت و گو كردند.

خلبان حميدرضا پهلواني در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت: در اين ديدارها راههاي گسترش همكاري حمل ونقل هوايي، افزايش و برقراري مسيرهاي پروازي بين كشورهاي ياد شده مورد بررسي قرار گرفت.

معاون وزير راه و شهرسازي افزود: همچنين در خصوص برقراري پرواز مستقيم در مسير تهران- قاهره و از سرگيري مسير پروازي تهران- منامه توافقاتي صورت گرفت.

وي با اشاره به استقبال روساي سازمان هواپيمايي كشوري مصر و بحرين از برقراري مسير پروازي در مسيرهاي مذكور، اظهارداشت: اجرايي شدن توافقات صورت گرفته منوط به بررسي طرفين و اعلام نتيجه از سوي كشورهاي مذكور است.

رييس سازمان هواپيمايي كشوري در ادامه بر اهميت گسترش همكاري‌هاي حمل و نقل هوايي با ساير كشورها تاكيد و اظهار اميدواري كرد: بزودي شاهد گسترش بيش از پيش مسيرهاي پروازي بين المللي در كشورمان باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *