دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

نشانه‌ها ازنزدیک‌بودن‌انتفاضه سوم حکایت‌دارد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 315134
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نشانه های موجود در اراضی فلسطین اشغالی را حاکی از نزدیک بودن انتفاضه سوم دانست.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از الشرق قطر نوشت: دکتر موسی ابو مرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در صفحه شخصی خود در شبکه ارتباطات اجتماعی " فیس‌بوک " نوشت: طرح و نقشه جان کری وزیر خارجه امریکا که در برگیرنده کمک ۴ میلیارد دلاری به تشکیلات خودگردان فلسطین طرح اقتصادی مهمی است، اما این پول ها نمی تواند مانع از ناکامی تشکیلات خودگردان فلسطین شود.

وی در ادامه نوشت: این طرح های اقتصادی و طرح های دیگری از این دست نمی توانند اوضاع فعلی فلسطین اشغالی را سامان بخشند، چرا که تشکیلات خودگردان در اساس شکست خورده است وآغاز انتفاضه سوم دور از تصور نخواهد بود.

موسی ابو مرزوق که امروز این مطلب را بر روی صفحه خود نوشته افزده است: کسی که مسائل جاری در کرانه باختری تنها در مدت چند هفته اخیر را مورد بررسی قرار دهد به وضوح در خواهد یافت که این وضع بسیار ناگوار است.

وی در بیان این مشکل افزود: حملات نظامیان اشغالگر به اردوگاه های آوارگان فلسطینی ادامه داشته وبخصوص در دو اردوگاه جنین و قلندیا به وضح قابل مشاهده بوده و شماری از فلسطینیان در این حملات به شهادت رسیدند.

وی در ادامه این مطلب می افزاید: تظاهرات فلسطینیان برضد ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی و برضد اقدامات نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان هم رو به گسترش بوده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس می نویسد: ملت فلسطین مذاکرات سازش را بی نتیجه می داند از این رو هر روز برضد این مذاکرات تظاهرات می کند.

وی در پایان نوشت: تمام نشانه های موجود در فلسطین حکایت از روند اوضاع به سمت آغاز انتفاضه سوم ملت فلسطین دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *