چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

استعلام قوه‌قضائیه ازمجلس‌درباره۲نماینده

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 313267
عضو هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی بر رفتار نمایندگان از استعلام قوه قضائیه از هیئت نظارت در خصوص پرونده دو نماینده به دلیل شکایت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و شکایت معاون اجرایی دولت احمدی نژاد خبر داد.
به گزارش جهان، غلامرضا اسدالهی در گفت وگو با مهر اظهار داشت: قوه قضائیه در خصوص پرونده حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای کمیسیون اصل نود از هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان استعلام کرده است.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نطق رسایی در صحن مجلس شورای اسلامی مورد شکایت خانواده هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته و حمید بقایی معاون اجرای احمدی نژاد نیز از یکی از اعضای کمیسیون اصل نود شکایت کرده است.

وی همچین از تهیه پیش نویس تشکیل دبیرخانه هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان خبر داد و گفت: بر این اساس هر سابقه و پرونده ای که در هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان مطرح شود به دبیر خانه هیئت ارائه می شود.

حمید رسایی درنطق پیش از دستور خود در ۹ دی سال ۹۱، مهدی هاشمی را «ام‌الفساد» خوانده بود و از قوه‌قضاییه به دلیل آزادی مهدی هاشمی با قید وثیقه انتقاد کرده بود. پس از آن هاشمی از رسایی به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد.

علاوه بر این پس از سفر احمدی نژاد به نیویورک و شکایت قاضی پور نماینده مردم ارومیه در خصوص تعداد زیاد همراهان احمدی نژاد در این سفر به کمیسیون اصل نود ، بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد از مصطفی افضلی فرد نماینده اردبیل، محمد علی پور مختار نماینده بهار به دادگاه شکایت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *