پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

شیر دولتی یرخواران 30 ساله را قطع کنید

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 313113
«مهدی فخیم‌زاده» کارگردان سریال‌های «ولایت عشق»، «تنهاترین سردار» و... در جواب خبرنگار برنامه تلویزیونی «هفت» شبکه سوم سیما که پرسید: انتظار شما از معاونت جدید سینمایی چیست؟ گفت: «عده زیادی سی سال است که همچون نوزاد و طفل شیرخواره دارند از شیر مادر دولتی استفاده می‌کنند، در حالی که همه اطفال بعد از دو سال از شیر گرفته می‌شوند.»
به گزارش جهان به نقل از کیهان، وی در ادامه افزود: «سی سال است شاهد حضور کسانی هستیم که با مدیریت‌های مختلف و انواع سلیقه‌ها خود را منطبق کرده‌اند تا همچنان از بودجه دولتی استفاده کنند و از کیسه مردم فیلم بسازند، بی‌آنکه فیلمهایشان بازگشت سرمایه داشته باشد.»

شایان ذکر اینکه؛ جمعه شب مورخه ۹۲/۶/۲۲ «برنامه هفت» میزبان دکتر ایوبی رئیس جدید سینمایی بود تا پس از دو جلسه ناکام با سینماگران این بار مدیر جدید سینمای کشور از طریق شنیدن حرف‌های سینماگران بتواند در فضایی بدون تشتت به سخنان آنها پاسخ گوید. پاسخ‌هایی که متأسفانه بیشتر در اندازه تعارفات رایج محدود ماند و به هیچ یک از مسائل اساسی سینما پرداخته نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *