جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

حمله به سوریه تاثیر منفی دارد

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 309869
معاون بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمله محدود و ضربه‌ای به سوریه تاثیر منفی چندانی در روند پیروزی‌های این کشور در برابر تروریست‌ها نخواهد داشت.
به گزارش جهان، حسین شیخ‌الاسلام در گفت‌وگو با فارس با اشاره به احتمال حمله غرب به سوریه و تهدیدها علیه این کشور، گفت: در غرب دو جناح وجود دارد؛ اول جناحی صهیونیستی که می خواهد این حمله انجام شود و جناح بعدی طرفدار منافع غرب است که می داند این حمله به ضرر آنها تمام می شود.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره حمله به سوریه در کشمکش میان این دو جریان صورت می پذیرد، تصریح کرد: من فکر می کنم در نهایت جناح صهیونیستی نظر خود را به جناح دیگر تحمیل می کند.

معاون بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تجربه نشان داده هر زمان تضادی در منافع غرب و صهیونیست‌ها به وجود آمده، منافع جریان صهیونیستی ترجیح داده شده است.

معاون بین‌الملل رئیس مجلس، با تاکید بر اینکه حمله محدود و ضربه‌ا‌ی به سوریه تاثیر چندانی در روند پیروزی‌های این کشور در برابر تروریست ها نخواهد داشت، افزود: نیروهای سوری باید در این شرایط پیشروی در زمین و بازپس گیری مناطق را پیش ببرند.

شیخ الاسلام مطرح کردن موضوع حمله به سوریه را برای درگیر کردن این کشور در جبهه‌ای دیگر و پرت کردن حواس نیروهای نظامی دانست و خاطرنشان کرد: سوریه نباید گرفتار شانتاژهای خبری غرب شود و البته بشار اسد تاکنون عملکرد مناصبی در برابر موضوع حمله به این کشور داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *