يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲

تیرباران وحشیانه رانندگان شیعه+فیلم

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 308899
یک ویدئوی جدید منتشر شده در یوتیوب نشان دهنده میزان اعمال خشونت توسط شبه‌نظامیان تکفیری مورد حمایت خارجی در سوریه است. این تصاویر گروه تکفیری از جبهه النصرة وابسته به القاعده را نشان می‌دهد که یک جاده اصلی در نزدیکی عراق را بستند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، ویدیویی جدید پخش شده در اینترنت از جنایت دیگری از تکفیری ها در سوریه پرده برداشت. این شبه‌نظامیان تعدادی از کامیون‌های سنگین را متوقف کردند و شروع به بازجویی رانندگان در مورد دین و مذهبشان کردند.

رانندگان وحشت زده ادعا می‌کنند که سنی هستند. اما مدتی بعد مشخص شد که آن‌ها علوی هستند که یک فرقه از مذهب شیعه است. تکفیری‌ها با مشخص شدن این که آن‌ها شیعه هستند، آن‌ها را به کنار جاده کشیده و تیرباران می‌کنند. کامیون‌ها نیز به آتش کشیده می‌شود.

این ویدئو بعد از آن منتشر می‌شود که ابومحمد الگولانی، فرمانده جبهه النصرة تهدید کرد که خانه جامعه علویان در سوریه را موشک‌باران خواهد کرد.

گولانی در یک پیام صوتی که بر روی یوتیوب منتشر شده، گفته است: «ما برای پرتاب هزاران راکت موشک آماده هستیم و آن‌ها را به سمت خانه‌های علویان شلیک خواهیم کرد.»

از زمان آغاز درگیری‌های خونین در سوریه در سال ۲۰۱۱، چندین ویدئو کلیپ منتشر شده است کهع نشان دهنده جنایت‌های وحشتناکی است که تروریست‌های مورد حمایت امریکا علیه غیرنظامیان در این کشور جنگ زده مرتکب می‌شوند.

در اوایل این ماه، یک فیلم هولناک در اینترنت منتشر شد که نشان می‌داد شبه‌نظامیان مورد حمایت خارجی در سوریه، سه کرد سوری را آتش زدند.

این ویدئو که در ۵ اوت منتشر شد، نشان می‌داد که شبه‌نظامیان جبهه النصرة، مایع قابل اشتعال را روی سه مرد ریختند که دست‌ها و چشم‌هایشان بسته شده بود. به این نظر می‌رسید این سه مرد از سربازان کرد ارتش سوریه بودند.

این شبه‌نظامیان سپس این سه مرد را در داخل آتشی انداختند که درست کرده بودند.

براساس گزارش‌ها، قدرت‌های غربی و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن‌ها بویژه قطر، عربستان سعودی و ترکیه، از این شبه‌نظامیان تکفیری حمایت می‌کنند.

سازمان ملل می‌گوید که از زمان آغاز خشونت‌ها در سوریه بیش از صدهزار نفر کشته و هفت میلیون و هشتصد هزار نفر نیز آواره شده‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهزاد محمودی
خدایا این شهدارو با شهدای کربلا و این مسلمان نماهای مسلمان کش را با رهبرانشان مثل معاویه محشور نما....
خدایا امام زمانمونو (عج) رو بفرست
Iran, Islamic Republic of
آقا امام زمان(عج) بیا وانتقام این شیعیان مظلوم رابگیر