يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

دفاع تمام قد زنان کرد از بشار اسد

دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 305718
زنان و دختران کرد در حمایت از بشار اسد سلاح به دست گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از رسا، با شروع نا آرامی ها در سوریه، شورشیان مسلح، تحت حمایت برخی از کشورهای همسایه و کشورهای غربی، به جنایتهای بی رحمانه ای علیه مردم بی گناه سوریه پرداختند. تجاوز به زنان سوری فقط یکی از جنایت هایی است که شورشیان وابسته به القاعده انجام داده اند.

در پی هجوم شورشیان موسوم به جبهه النصره به روستاهای کرد نشین و قتل و عام مردان و تجاوز به کودکان و زنان بی پناه، گروهی از زنان کرد ساکن سوریه، با ایجاد یک گروه سازمان داده شده، به نفع دولت سوریه و بشار اسد، وارد جنگ علیه شورشیان مسلح شدند.

صدای روسیه در این خصوص گزارش داد: دختران و زنان کرد دوره های کوتاه مدت نظامی و کامل را به سرعت طی کرده و به صفوف مبارزان دولت سوریه علیه شورشیان مسلح پیوسته اند.

به نظر می رسد که با ورود جنگ به سال سوم، عرصه بر شورشیان مسلح در حال تنگ شدن است و با برملا شذن ماهیت و هدف اصلی این شورشیان، همان اندک طرفدارانشان نیزدر حال روی برگرداندن از آنان هستن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *