دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۱

بیش از ۲۰۰ کشته و زخمی در بغداد

يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 305377
کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر در سلسله انفجارهای بغداد و کشته شدن ۱۱ نفر و زخمی شدن ۶۰ نفر در انفجار طوزخورماتو از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز نوشت: منابع امنیتی و بیمارستانی عراق اعلام کردند که چند دستگاه خودرو بمبگذاری شده روز گذشته در برخی مناطق شیعه نشین این کشور در بغداد منفجر شد. در این انفجارها که ۱۲ مورد بود و خیابان های پرازدحام را هدف قرار داده بود ۵۷ نفر کشته و بیش از ۱۵۰ نفر زخمی شدند.

همچنین یک فرد انتحاری خود را در خیابانی پرازدحام در شهر طوزخورماتو واقع در ۱۷۰ کیلومتری شمال بغداد منفجر کرد که کشته شدن ۱۱ نفر و زخمی شدن ۶۰ نفر را در بر داشت.

بنا بر اعلام سازمان ملل متحد، در ماه جولای بیش از هزار نفر بر اثر خشونت ها در عراق کشته شده اند که از سال ۲۰۰۸ تاکنون بیشترین آمار تلفات در عرض یک ماه به شمار می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من نميدونم اين كشور دولت نداره؟صاحاب نداره؟نيروي امنيتي و اطلاعاتی نداره؟روزي 300-200 نفر تو بمبگذاريها كشته ميشن آب از آب تكون نميخوره!انگار يه چيز عادي و معموليه! بابا اگر جاهاي ديگه 100 تا گوسفند (بلانسبت) يه دفعه تلف بشن براش يه فكري ميكنن اما اينا انگار نه انگار!!!!!!!!!!!!!!!!