يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

کریمیان از بیمارستان مرخص می‌شود

سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 304324
پزشک معالج مهدی کریمیان هافبک تراکتورسازی تبریز گفت: این بازیکن امروز از بیمارستان امام رضا (ع) مرخص می‌شود و یک ماه دیگر قادر است به میادین فوتبال باز گردد.
به گزارش جهان، فرهاد میرزایی متخصص ارشد گروه مغز و اعصاب بیمارستان امام رضا تبریز امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت عمومی بازیکن تراکتورسازی تبریز خوب بوده و کاملا در وضعیت هوشیاری قرار داشته و به خوبی قادر به تکلم است و به غیر از صحنه تصادف، حافظه اش همه چیز را به خاطر می‌آورد.

وی افزود: با خارج شدن کریمیان از کما و افزایش هوشیاری‌اش، این بازیکن از آی سی یو به بخش منتقل شده که برای استراحت این بازیکن و کنترل ملاقاتی‌ها برای وی در بخش، اتاق ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

این پزشک افزود: کریمیان باید مدتی را تحت معاینات پزشکی باشد، اما به طور حتم این بازیکن می‌تواند تا یک ماه آینده در تمرینات تیمش حضور یافته و پا به توپ شود.

مهدی کریمیان بازیکن تیم تراکتورسازی بامداد روز یکشنبه در تصادف شدید خودرویش با درخت مصدوم شده و به بیمارستان امام رضا انتقال داده شده است.

وی فصل گذشته از تیم سپاهان اصفهان به تراکتورسازی پیوسته و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در نایب قهرمانی سال پیش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *