چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

قدردانی برخی اهالی رسانه از احمدی‌نژاد

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 301616
اصحاب رسانه در پایان کار دولت دهم با آقای احمدی نژاد دیدار و از زحمات و خدمات وی در ۸ سال گذشته قدردانی کردند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، در این نشست که حدود ۳ ساعت به طول انجامید جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان خاطرات خود پرداختند همچنین لوح تقدیری را به پاس تلاش های آقای احمدی نژاد و دولت های نهم و دهم به نمایندگی از اهالی رسانه کشور به وی اهدا کردند.

در این دیدار صمیمانه رئیس جمهور در سخنانی گفت: ما در مقایسه با جانبازان، ایثارگران، خانواده های آنها و ملت عزیز ایران کاری انجام ندادیم ضمن آنکه از کسی تقدیر می کنند که کارش تمام شده است و می خواهد برود، ما در خدمتتان هستیم، ما یک ملتیم با آرمان های بلند تاریخی که در ابتدای راه قرارداریم.

آقای احمدی نژاد افزود: البته به بخش اجرا کاری نداریم و تقدیم می کنیم این بخش متعلق به انقلاب است و امیدواریم افرادی که بدست می گیرند موفق باشند اما همه آرمان های ما در این قالب ها نمی گنجد و کارها تمام نشده است.

رئیس جمهور از تلاش های همه رسانه ها در ۸ سال گذشته چه موافقان و چه مخالفان دولت تشکر کرد و گفت: من سختی کار شما را درک و صمیمانه از همه شما تشکر می کنم.

آقای احمدی نژاد خطاب به اصحاب رسانه افزود: همه شما را دوست دارم چه موافق و چه مخالف چراکه همه در یک جهت بودیم برای تحقق اهداف بلند و آرمانی.

رئیس جمهور گفت: انسان اگر برای باورش زندگی کند دچار تناقض و پشیمانی نمی شود از این رو در همه نشست های خبری که در خارج از کشور برگزار شد و در حدود ۵ - ۶ هزار سوالی که جواب دادم تا به حال کسی نتوانسته است تناقضی در حرف ها پیدا کند و این برخلاف رویه کسی است که خود را رئیس دنیا می داند که در کنفرانس خبری اش افراد از قبل تعیین شده اند و جدول آن نزد رئیس جمهور قرار دارد.

در پایان این مراسم ، اصحاب رسانه با آقای احمدی نژاد عکس یادگاری گرفتند و رئیس جمهور نیز به تعدادی از اصحاب رسانه به نمایندگی از همه اهالی جامعه رسانه ای کشور هدایایی اهدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *