شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کاهش اجاره بهای بخشی از هتل‌های عتبات

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 296004
مدیر عملیات شمسا در عراق از برگزاری دیدارهایی با مدیران هتل‌های الرسل، نورالعباس و درالندی در نجف اشرف و هتل صفار در کربلای معلی جهت کاهش اجاره بهای این هتل‌ها خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدعلی طهرانی مدیر عملیات شمسا در عراق گفت: به ثبت رساندن اموال و املاک مربوط به شرکت شمسا، پیگیری جدی در کاهش هزینه‌های نقل، امنیت و تغذیه در جهت کاهش هزینه زائران و پرداخت بدهی‌ها به تمامی شرکت‌های مجری عراقی از جمله اقداماتی است که در مدیریت جدید پیگیری و به سرانجام رسید.

وی برگزاری جلسات با تمام شرکت‌های عراقی، سرو سامان دادن به حساب‌های مالی و پرداخت‌ها به شرکت‌های مجری عراقی، سرو سامان دادن به وضعیت آشپزخانه‌های فدک و مدینه در نجف اشرف و بستن آشپزخانه زیاره بعد از نیمه شعبان در کربلای معلی، بازدیدهای مکرر از تمام آشپزخانه‌های مرکزی جهت پخت غذا با کیفیت بالا و تذکر جدی به شرکت‌های نقل جهت از رده خارج کردن اتوبوس‌های فرسوده پلاک موقت و استفاده از اتوبوس‌های مناسب را از دیگر اقدامات شمسا برشمرد.

طهرانی، از رده خارج کردن هتل‌های بی‌کیفیت و ضعیف در ستادهای سه گانه، تشویق سرمایه گذاران عراقی جهت ساخت هتل‌های بزرگ با مشورت کارشناسان شرکت شمسا، حل مشکل بعضی از شرکت‌های مجری عراقی که به‌دلایلی با صاحبان هتل درگیری داشته اند، در اختیار قرار دادن دفتر کار برای کاروان‌های استانی در نجف اشرف و کربلای معلی به همراه تمامی ملزومات مربوطه، همکاری با کاروان‌های استانی در سرویس‌دهی تغذیه و سرو سامان دادن به وضعیت حقوقی عوامل بومی و اخراج افراد بی‌مسئولیت و بی نظم را از دیگر اقدامات جدید خود عنوان کرد.

وی همچنین همکاری تنگاتنگ با دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق و بعثه مقام معظم رهبری، اخراج رانندگان متخلف از گردونه نقل و جریمه شرکت‌های متخلف، تخصیص سالنی در فرودگاه بغداد برای استراحت و غذاخوری زائران ایرانی که هنگام تأخیر پروازها دچار مشکل می‌شوند و هماهنگی کامل با مسئولان فرودگاه را از دیگر فعالیت‌های شرکت شمسا در دوره جدید برشمرد.

وی همچنین از برگزاری دیدارهایی با مدیران هتل‌های الرسل، نورالعباس و درالندی در نجف اشرف و هتل صفار در کربلای معلی جهت کاهش اجاره بهای این هتل‌ها خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *