دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

۴۵۰ میلیون دلار هدیه به شاهزاده انگلیسی

يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 294381
قیمت هدایایی که امیران و حاکمان کشورهای عرب خلیج فارس به شاهزاده چالرز پسر ولیعهد انگلیس و همسرش کیت میدلتون به عنوان هدیه ازدواج داده‌اند ۴۵۰ میلیون دلار برآورد شده است.
به گزارش جهان، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون اخبار جهت اطلاع امروز یکشنبه خود نوشت: قیمت هدایایی که امیران و حاکمان کشورهای عرب خلیج فارس به شاهزاده چالرز پسر ولیعهد انگلیس و همسرش کیت میدلتون به عنوان هدیه ازدواج داده‌اند ۴۵۰ میلیون دلار برآورد شده است. این اقدام درحالی صورت می‌گیرد که جان یک میلیون نفر در سومالی به خاطر خشکسالی در خطر مرگ قرار دارد. یکی از مسئولان سازمان جهانی غذا وابسته به سازمان ملل می‌گوید: ۲۰۰ میلیون دلار می‌تواند مشکل این افراد را در سومالی بطور موقت برطرف کند اما با ۴۰۰ میلیون دلار، این مسئله بطور ریشه‌ای حل می‌شود.

* دلیل فوت افشین اسانلو در زندان اعلام شد

مدیر کل زندان‌های استان تهران با تایید خبر فوت افشین اسانلو به دلیل سکته قلبی گفت: وی در بیمارستان شهید رجایی کرج فوت کرده است. سهراب سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب،‌ گفت: افشین اسانلو از محکومین تهران بود که اخیراً برای گذراندن باقی دوران محکومیتش به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود. مدیر کل زندان‌های استان تهران افزود: نامبرده در سال ۸۸ بازداشت شده بود و اسفند ماه دوران محکومیتش به پایان می‌رسید که متأسفانه به دلیل سکته قلبی فوت کرد.

* اقدام عجیب و غریب یک تازه داماد لیبیایی!


یک تازه داماد لیبیایی، در مراسم عروسی خود با دردست گرفتن تابلو نوشته ای، اعلام آمادگی کرد همسرش را به تکفیری‌های سوریه هدیه بدهد تا بشار اسد را ساقط کنند. تعدادی از مفتی‌های وهابی با صدور فتوایی که به "جهاد نکاح" مشهور شده است،‌ از زنان جهان عرب خواسته اند، به سوریه بروند و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان مسلح قرار دهند تا نیاز جنسی آنان ارضا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *