جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

رئیسی: مدعیان تقلب رسوا شدند

شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 294314
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه سازوکار اطمینان‌بخش انتخابات"مدعیان تقلب در سال۸۸" را رسوا کرد، گفت: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دلیل روشنی برای سلامت سازوکار رای‌گیری از مردم است.
به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتخابات روز ۲۴ خرداد، گفت: انتخابات ساز و کاری بسیار سالم در‌کشورمان دارد و این ساز و کار بسیار اطمینان بخش است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ انتخابات در‌ کشور برگزار شده‌ و همه آنها با سازوکارهای قانونی برگزار شده است و مردم با‌شکوه فراوان در آن حضور یافته‌اند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: قبل و بعد از انتخابات ۱۳۸۸ نیز انتخابات برگزار شده است و در همه آن انتخابات‌ها، هیچ کس ادعای تقلب نداشته است.

رئیسی با بیان اینکه افرادی که در سال ۱۳۸۸ ادعای تقلب داشتند، اعلام کردند که "تقلب" اسم رمز آشوب بود تا بتوانند به اهداف دیگری برسند، اظهار داشت: ساز و کار اطمینان بخش انتخابات در کشور موجب امنیت، نشاط و حماسه حضور در کشورمان شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و سازوکار اطمینان بخش انتخابات در کشور، مدعیان تقلب در انتخابات ۸۸ را رسوا کرد.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دلیل روشنی برای سلامت سازوکار رای‌گیری از مردم است، تأکید کرد: حماسه حضور مردم در روز ۲۴ خرداد و اعلام آراء موجود در صندوق‌ها با حفظ حق الناسی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، سلامت انتخابات در کشور را اثبات کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *