شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

اولویت‌های خدمتگزاران برای شورای شهر

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 292331
معاون ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، سه اولویت مهم شورای شهر چهارم را برداشتن بار اقتصادی از دوش مردم، اختصاص امکانات شهر به جوانان و توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی برشمرد.
به گزارش جهان، محمدودود حیدری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه شورای اسلامی شهر باید به دور از سیاست زدگی و منفعت طلبی، تمام هم و غم خود را بر حل مسائل شهر و شهروندان بگذارد، گفت: اولویت اول شورای شهر این است که با درک کارشناسانه شرایط اقتصادی مردم، در حوزه های تحت اختیار و مرتبط با مجموعه مدیریت شهری و شورا، بار اقتصادی بر دوش مردم را کاهش دهد.

وی افزود: شورای شهر می‌تواند با کاهش عوارض، کاهش هزینه‌های حمل و نقل عمومی و کاهش هزینه‌ها در بخش های دیگر، از فشار اقتصادی بر مردم بکاهد.

این کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم اظهار داشت: دومین اولویت شورای شهر، توجه ویژه به جوانان و نیازهای آنان است. شورای شهر باید امورات جوانان در شهر را تسهیل کند.

معاون ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت ادامه داد: جوانان مستعد و فعالی در سطح شهر تهران حضور دارند که اگر امکانات حداقلی را داشته باشند خواهند درخشید و مایه افتخار شهر و کشور خواهند بود. از این رو، شورای شهر باید امکانات موجود در بخش های مختلف شهر را در اختیار جوانان بگذارد تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این قشر اثرگذار برای اداره شهر استفاده شود.

حیدری گفت: این امکانات می‌تواند شامل فرهنگسراها، سراهای محله، خانه‌های سلامت، کانون‌های فرهنگی، باشگاه‌های ورزشی، کتابخانه‌ها، تالارهای مراسمات و همایش، سینماها، سالن های تئاتر، مجموعه‌های فرهنگی و هنری و ... باشد.

این کاندیدای منتخب ائتلاف بزرگ مردمی‌ها، افزود: شورای شهر باید با برنامه ریزی منسجم و کارشناسی شده، این امکانات را در اختیار جوانان و زوج های جوان قرار دهد تا آنان بتوانند مراسم ها و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، هنری، اقتصادی و ورزشی خود را در این اماکن انجام دهند.

محمدودود حیدری در ادامه با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی در کالبد شهر، اظهار داشت: سومین اولویت شورای شهر چهارم هم این است که به موضوعات و مسائل اجتماعی و فرهنگی به اندازه امورات عمرانی و فنی شهری اهمیت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید اهمیت فوق العاده مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر، زیر سایه خدمات عمرانی و فنی شهری قرار بگیرد.

این کاندیدای منتخب ائتلاف شهر امید گفت: مسائلی همچون کودکان کار، کارگران، آسیب‌های اجتماعی، نیازهای معلولین، مطالبات سالمندان، تکدی گری، تبلیغات شهری و دیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه و رسیدگی خاص شورای شهر چهارم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *