شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

عکسی برای دفتر رییس جمهور

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 291726
حضرات کاندیداهای ریاست جمهوری و رییس جمهور فعلی، که احساس تکلیف، آن ها را به زحمت انداخته است، بد نیست یک نسخه از این عکس را قاب گرفته و در دفتر کارشان در پاستور نصب کنند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، تصویری که مشاهده می کنید، متعلق است به «مصطفی احمدی روشن»، یکی از سرمایه های علوم هسته ای انقلاب اسلامی، در ۲۱ دی ماه ۱۳۹۰، به دست تروریست های مزدور رژیم صهیونیستی، در خودروی شخصی اش ترور شد و به شهادت رسید. او در زمان شهادت تنها ۳۲ سال داشت و از وی کودکی خردسال برجای ماند.



شهادت او و تنی چند دیگر از دانشمندان هسته ای ایران، جانی تازه و هویتی غیر قابل انکار به پرونده ی دانش هسته ای ایران بخشید و موجب قوام و استحکام مسیر ایران اسلامی به سوی برتری علمی در منطقه گردید. تصویر زیر، که تنها عکس منتشر شده از پیکر در هم شکسته ی شهید احمدی روشن می باشد، سندی است جاودانه و روشن برای مجاهدات بسیجیان ایران اسلامی در راه برافراشتن پرچم عزت و کرامت انسانی بر  قلل رفیع جهان است. روحمان با یادش شاد

حضرات کاندیداهای ریاست جمهوری و رییس جمهور فعلی، که احساس تکلیف، آن ها را به زحمت انداخته است، بد نیست یک نسخه از این عکس را قاب گرفته و در دفتر کارشان در پاستور نصب کنند تا یادشان نرود چه بدهی کمرشکنی به این ملت دارند و چه مسئولیت سنگینی را بر دوش. شاید مفید به حالشان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *