دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

سرمربی مس کرمان مشخص شد

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 290161
مجتبی تقوی از سوی باشگاه صنعت مس کرمان به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از آنکه مسئولان باشگاه صنعت مس برای سپردن هدایت تیم با چندین گزینه صحبت کردند، در نهایت مجتبی تقوی، سرمربی سابق سایپا جز گزینه‌های پایانی این تیم قرار گرفت و پس از مذاکرات ابتدایی، دو طرف به توافق نهایی دست یافتند تا بدین ترتیب هدایت تیم فوتبال مس کرمان در فصل جدید لیگ برتر به او سپرده شود.

مجتبی تقوی با حضور در کرمان موافقت خود را برای حضور در جمع نارنجی پوشان ابراز داشت و قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند.

"ناصر شهبازی"، مدیرعامل باشگاه صنعت مس دراین‌باره به ایسنا گفت: امیدواریم با حضور این مربی شاخص و با بهره‌مندی از توانایی‌های بازیکنان و دیگر اعضای کادرفنی حضوری مقتدرانه در لیگ سیزدهم داشته باشیم. باشگاه با چند بازیکن مدنظرش به توافق نهایی دست یافته و با نظر سرمربی محترم، جذب نهایی این بازیکنان نیز صورت خواهد گرفت تا تمرین‌های تیم را با حضور تمامی نفرات دنبال کنیم.

وی ادامه داد: مهدی محمدی، مربی تیم مس کرمان امسال هم در کنار تیم حضور خواهد داشت.

شهبازی با تقدیر از حمایت‌های مهندس پوستین‌دوز مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: امیدوارم با ادامه این حمایت‌ها بتوانیم با جذب بازیکنان مطرح و موثر تیم خوبی را که در خور مردم کرمان که شایسته بهترین‌ها هستند، در فصل جدید لیگ برتر داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *