يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

اقرار به کفر شیعه نشانه‌ ایمان به خداست!

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 289104
از نشانه‌های کمال ایمان به خدا، اقرار به کفر شیعه و عقائد آنها و مطالب کتاب هایشان و برائت از این آیین است!
به گزارش جهان، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون اخبار جهت اطلاع امروز دوشنبه خود نوشت:

*اقرار به کفر شیعه از نشانه‌های کمال ایمان به خداست!


یک مفتی وهابی به نام "الربیعی" شبکه اجتماعی اینترنتی "تویتر" نوشته است: از نشانه‌های کمال ایمان به خدا، اقرار به کفر شیعه و عقائد آنها و مطالب کتاب هایشان و برائت از این آیین است! به گزارش شیعه نیوز، وی افزود: "از نظر شرعی جایز نیست به شیعیان اجازه ورود به حرمین شریفین داده شود و اینکه به شیعیان اجازه ورود به مکه و مدینه داده می‌شود نه به این معنی است که آنها مسلمانند! بلکه این امر فقط به دلایل سیاسی است و حاکمان قدیم و جدید از آن پیروی کرده اند؛ شیعه دینی است که با همه ادیان حتی بت پرستی تفاوت دارد." تلاش وهابیون علیه تشیع به خاطر شکست‌هائی است که اربابان آنها یعنی اسرائیل و آمریکا در صحنه‌های مختلف برای سرکوب شیعیان متحمل شده‌اند.

*تمام شهرها و روستاهای شیعه نشین را نابود و همه را می کشیم


عبدالحمید زکریا، یکی از رهبران ارتش موسوم به "ارتش آزاد" که برای براندازی حکومت فعلی سوریه توسط دولتهای عربی مانند قطر و سعودی، و ترکیه سازمان دهی شده است، پس از پیروزیهای مکرر ارتش سوریه در منطقه "القصیر" و پاک کردن این منطقه از عناصر تکفیری و تروریستی در تهدیداتی که حاکی از ناتوانی و عصبانیت بود، اعلام کرد: ما تمام شهرها و روستاهای شیعه نشین را نابود خواهیم کرد و همه را خواهیم کشت.

این اظهارات برای اولین بار از شبکه سعودی "العربیه" به صورت مستقیم و زنده پخش می‌شد. شهر استراتژیک القصیر در استان حمص در طول یک سال گذشته به پایگاهی برای تروریست‌ها تبدیل شده بود که ارتش سوریه در چند روز گذشته عملیات گسترده‌ای برای پاکسازی این شهر مهم مرزی را آغاز کرده است. تاکنون خسارت‌های مالی و جانی فراوانی به تروریست‌ها در این شهر وارد شده است و ارتش سوریه درحال پیشروی در محورهای شمالی القصیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *