سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۶

انتقاد از عکسی که احمدی‌ نژاد نشان داد

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 284286
وقتی بالاترین مسوول قوه مجریه در مناظره‌های سال 88، اخلاق را با نشان دادن عکس یک خانم زیر سوال می‌برد چطور می‌خواهید حیثیت و ناموس ما در جامعه حفظ شود؟
انتقاد از عکسی که احمدی‌ نژاد نشان داد
به گزارش جهان به نقل از مهر، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از کاندیداها خواهش می‌کنم سراب تبلیغاتی درست نکنیم؛ چرا که امروز وقت خرج کردن 700 میلیارد دلار نیست.
 
 محسن رضایی با بیان اینکه قرار بود سیاست را اخلاقی کنیم و نه اخلاق را سیاسی افزود: وقتی بالاترین مسوول قوه مجریه در مناظره‌های سال 88، اخلاق را با نشان دادن عکس یک خانم زیر سوال می‌برد چطور می‌خواهید حیثیت و ناموس ما در جامعه حفظ شود؟
 
وقتی در مجلس مسوولان سیلی به هم نشان می‌دهند چطور می‌خواهید به فرهنگ در جامعه رسیدگی کنیم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
خانم؟ سنش از ننه بزرگ کروبی هم بیشتر بود.آقا محسن که داری به زور از پسرت شهید سازی می کنی،تصاویر دختر موسوی رو هم دیدی حتما.نه؟نظرت در مورد کسی که نمیتونه ناموس خودشو جمع کنه چیه؟به نظرت مناسب رئیس جمهور شدنه؟
نظرت در مورد کسی که پسر خودشو نمیتونه جمع کنه چه طور؟اصلا اگر پسر یکی از مقامات بلند پایه از تلویزیون های معاند علیه نظام حرف بزنه بعد بدون محاکمه برگرده ایران،پدرش آدم لایقی بوده؟ ...
به نظر شما کسی که از تربیت فرزندش عاجزه،می تونه برای یک ملت تصمیم بگیره؟
سجاد
United Kingdom
این قدر بی انصافانه کجا احمدی نژاد عکس خانم موسوی رو نشون داد پرونده بود یا عکس بعد خود موسوی نه عکس خانمش رو بلکه خود خانمش رو آرایش کرده کنار خودش می گذاشت توی جلسات انتخاباتی جلوی هزار تا نامحرم. واقعا آقا محسن برات متاسفم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
از آقا محسن توقع نداشتم.
آقای احمدی نژاد هیچ وقت عکس ناموس کسی را نشان نداد. ایشان یک برگه A4 نشان داد که گواهی ادعایش بود. در گوشه این برگه A4 یک مربع سیاه سفید نا مشخص بود.
سند به آن مهمی را فراموش میکنیم و به بهانه ای مخالف را زیر سوال میبریم؟
ببخشید آقای رضایی یه جوری حرف میزنید که انگار یه عکس بزرگ قاب شده با یه لباس مجلسی بوده نه آقاجون نشون دادن عکسشون بیشتر در رابطه با مطلبی بود که میخواستن راجع بهشون بگن بیخود شلوغش نکنید
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی همه جا خانومش رو با ارایش کنار خودش می برد
حالا یک عکس سه در چهار سیاه سفید مورد دار هست ؟!
اقای رضایی
دکتر احمی نژاد که من دیگه قبولش ندارم درمورد معاون یا منشی اقای موسوی حرف زد حالا چکارکنه که دست بر قضا اون طرف زن اقای موسوی هم بوده؟
بعدشم کسی که وارد سیاست میشه و بعضا غیر شفاف عمل می کنه باید پیه همه چیزو به تنش بماله نه اینکه تخلف کنه و وقتی همه فهمیدن ننه من غریبم بازی در بیاره