چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۳

فلاحیان:برای کاندیداتوری استخاره کردم

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 284123
حجت‌الاسلام‌ علی فلاحیان گفت: من برای ورود به عرصه رقابت‌ها و اعلام کاندیداتوری خود استخاره کردم و با توجه به آیه‌ای که آمده تکلیف خود را بر نام‌نویسی و ورود به انتخابات دانستم.
فلاحیان:برای کاندیداتوری استخاره کردم
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام‌ علی فلاحیان با حضور در همدان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار داشت: یکی از اطرافیان که برای من استخاره گرفته بود اعلام کرد افرادی که اطراف تو را گرفته‌اند باور به پیروزی شما ندارند اما وارد میدان رقابت‌ها شوید که پیروز خواهید شد.
 
وی با بیان اینکه خیلی از افراد به من گفتند وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی نشوم، اظهار داشت: استدلال آنهایی که به من می‌گفتند وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشوم این بود که رأی نمی‌آورم و موجب خرد شدن رأی‌ها می‌شوم.
 
وی اضافه کرد: یکی از دوستان در خصوص آمدن من به صحنه رقابت‌ها گفت که آمدن شما به این عرصه هدف است و باید راه را تا آخر ادامه دهید.
 
نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان نیز در این دیدار گفت: ما به رئیس جمهور بانشاط و برنامه‌محور نیاز داریم.
 
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ادامه داد: باید به همه گرایش‌ها، سلایق و جناح‌های رقیب در انتخابات احترام گذاشت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای نیومدن هم یک استخاره بگیرید، اگه بد اومد بیاین.
احتمالا وقتی اوضاع عوض بشه باید دوباره استخاره بگیرن. بعیده خوب بیاد!!
من استخاره نگرفته پیش بینی میکنم شما حداکثر چیزی حدود سیصد وپنجاه هزارتا رای دارید.