شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

استفاده از کراوات همچنان‌ ممنوع

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 282379
معاون اجتماعی نیروی انتظامی از ادامه ممنوعیت استفاده از کروات در بیمارستان ها خبر داد و گفت: پلیس با ناهنجاری های علنی در سواحل کشور در طرح سالم سازی دریا برخورد می کند.
استفاده از کراوات همچنان‌ ممنوع
به گزارش جهان به نقل از مهر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی از ادامه ممنوعیت استفاده از کراوات در بیمارستانها خبر داد و گفت: پلیس با ناهنجاریهای علنی در سواحل کشور در طرح سالم سازی دریا برخورد می کند.
 
سردار سعید منتظرالمهدی  اظهار داشت:در خصوص ممنوعیت استفاده از کراوات یا الزام بانوان برای پرهیز از آرایش های نامتعارف در بیمارستان ها، برخوردهایی که سال های گذشته انجام شده همچنان ادامه دارد.
 
 باید قانونی برای بیمارستانها وضع شود تا از اینگونه اقدمات جلوگیری شود. البته پلیس نیز کاری را خارج از دایره قانون و عرف انجام نمی دهد و این طرح در اولویت بندی است تا اجرایی شود.
 
وی در مورد برخورد با ناهنجاری ها در استان های ساحلی، با اعلام اینکه طرح سالم سازی دریا امسال نیز اجرا می شود، تاکید کرد: استانداری ها و فرمانداریها طرح دریا را مدیریت می کنند و پلیس تنها به عنوان ضابط طرح را اجرا می کند. اگر ناهنجاری های علنی و مشکلات اخلاقی در سواحل وجود داشته باشد، پلیس برابر قانون وارد عمل می شود.
 
معان اجتماعی نیروی انتظامی در مورد دستگاههای کم کار حوزه عفاف و حجاب گفت: مردم خودشان می دانند کدام دستگاه ها در این حوزه فعالیت کم تری دارند. البته امسال دستگاه ها فعالیت های خود را در این حوزه افزایش داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *