سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

تاثیر ویتامین ای ‌در پیشگیری از سرطان

سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 279281
متخصصان علوم پزشکی در آمریکا در یک آزمایش جدید دریافته‌اند که ویتامین ای می‌تواند در پیشگیری از سرطان پروستات موثر باشد.
تاثیر ویتامین ای ‌در پیشگیری از سرطان
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این متخصصان در آزمایشات فوق نشان دادند که نوعی از ویتامین ای می‌تواند مانع از فعالیت آنزیمی شود که به نجات و ادامه حیات سلول های سرطانی پروستات کمک می‌کند.

پروفسور "چینگ شیه چن" استاد دانشگاه اوهایو و متخصص مرکز مطالعه سرطان‌های فراگیر در ایالت اوهایو که سرپرستی این مطالعه را عهده دار بوده متذکر شد: ما احتمال می‌دهیم که انواع معمول مکمل های ویتامین ای نمی توانند این تاثیر ضد سرطانی مفید را داشته باشند چون اولا این مکمل‌ها به شکل مصنوعی تولید می‌شوند و توان مقابله با سرطان را ندارند و بعلاوه بدن قادر به جذب آنها در دوزهای بالا برای مقابله با سرطان نیست.
 
وی افزود: با توجه به موارد فوق، هدف ما در مطالعه اخیر تولید یک مکمل خاص و بی خطر از این ویتامین با دوز مناسب برای مصرف روزانه و با خاصیت پیشگیری از سرطان پروستات است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *