سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۲

دعوت از رییس بنیاد شهید برای مناظره!

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 277180
خجسته عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ریاست بنیاد شهید را دعوت به مناظره کرد.
دعوت از رییس بنیاد شهید برای مناظره!
به گزارش جهان به نقل از جام، مدت زمانی است که بحث تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده است. در این میان خجسته عضو هیئت رئیسه مجلس علت این امر را در فعالیتهای اقتصادی بنیاد شهید و همچنین عدم رسیدگی درست به جانبازان و مشکلات دارویی و درمان ایثارگران می داند.

اما هفته گذشته مصاحبه منتشر شده رحماندوست در پایگاه خبری شهدای ایران در خصوص مخالفت یکی از معاونین بنیاد شهید با بحث تحقیق و تفحص و همچنین ادعای برخی نمایندگان در خصوص اینکه برخی از درون بنیاد شهید نمایندگان مجلس را تهدید می کنند موجی از اعتراض نمایندگان را در فضای رسانه مطرح کرد.
 
در این میان آنچه منجر به واکنش شدیدتر خجسته نماینده مردم همدان شده است موضع گیری رئیس بنیاد شهید در این خصوص بود.
 
مسعود زریبافان در اقدامی قابل تامل اعلام کرد که موافق تفحص از بنیاد شهید است و اظهار داشت مدتی قبل برخی معاونان متخلف را از این سازمان بیرون کرده و ایشان بحث تحقیق و تفحص از مجلس را به راه انداخته اند.

در این میان خجسته که سابقا رئیس بنیاد شهید همدان بوده و از ابتدای مجلس نهم تاکنون همواره پیگیر مسائل و مشکلات جانبازان می باشد،ریاست بنیاد شهید را به مناظره دعوت کرد.
 
حال باید منتظر بود که آیا زریبافان دعوت خجسته را برای مناظره لبیک می گوید یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
عمراً که بیاد..........همین جوریش جواب خانواده ها را نمیدهند بیاد جواب غریبه ها را بده.
موسوی
25سال است که همه حق و حقوق من جانباز را خورده اند جانباز اعصاب و روان هستم و نمیتوانم کار کنم و هیچ حق و حقوقی هم ندارم شرمنده خانواده ام هستم.
چرا حق و حقوقم را نمیدهند همه ملت عزیز ایران راضی هستند که از بیت المال به جانبازان حقوق بدهند چرا اینها نمیدهند؟