يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ایثارگران، حداد و زاکانی‌ را ارجح‌ می‌داند

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 276104
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: آقایان حدادعادل و زاکانی برای این جمعیت در انتخابات ارجحیت دارند، اما اگر نتیجه ائتلاف سه‌گانه کس دیگری شد به خاطر وحدت آن را می‌پذیریم.
به گزارش جهان، احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، درخصوص جلسه شب گذشته شورای مرکزی تشکل متبوعش گفت: در جلسه دیشب که شش شاعت به طول انجامید موضوع انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بررسی شد و ما براساس شاخص هایی که در نظر داشتیم نامزدهای انتخابات را مورد ارزیابی کلی قرار دادیم.
 
وی تعهد، آرمان گرایی، ولایت مداری، برنامه محوری و ساده زیستی را از مهمترین شاخص های جمعیت ایثارگران در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و اظهارداشت: در جلسه شب گذشته بیش از 30 نامزد انتخابات که نام آنها در رسانه ها اعلام شده است را بررسی کردیم که با نتیجه گیری هایی که انجام دادیم به 10 نفر و در نهایت به هفت نفر رسیدیم.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه مقرر شد که ما ائتلاف سه گانه اصولگرایان را مرجع بدانیم، تصریح کرد: به این علت به این نتیجه رسیدیم که اعضای ائتلاف سه گانه اعلام کرده اند که دنبال سهم خواهی نبوده و نیستند و حتی ممکن است فردی خارجی از این ائتلاف را که از کارآمدی و رای آوری برخوردار است انتخاب کنند.
 
نجابت تاکید کرد: البته ارجحیت ما در انتخابات ریاست‌جمهوری آقایان حداد عادل و زاکانی هستند، اما اگر نتیجه ائتلاف کس دیگری شد به خاطر وحدت آن را خواهیم پذیرفت و هم دبیر کل و هم اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران به هیچ وجه حاضر نیستند به وحدت اصولگرایان در انتخابات صدمه ای وارد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *