جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۱

چه کسی جانشین کاسیاس می‌شود؟

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 268423
پنج روز تا پایان نقل و انتقالات ژانویه باقی مانده است و با توجه به مصدومیت بد موقع ایکر کاسیاس، باشگاه رئال مادرید در این فرصت کم در پی جانشین مطمئنی برای کاپیتان خود است تا در بازی‌های مهم پیش‌رو بتواند جای خالی کاسیاس را پر کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از مصدومیت بد موقع ایکر کاسیاس در بازی برابر والنسیا در جام حذفی اسپانیا، اکنون آدان دروازه‌بان اصلی رئال مادرید است. دروازه‌بانی که از لحاظ کیفیت، فاصله زیادی با کاسیاس دارد و در سانتیاگو برنابئو نیز دروازه‌بان محبوبی نیست. با توجه به بازی‌های مهم رئال مادرید در آینده نزدیک که اوج آن برابر منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپاست، این تیم قصد دارد در فاصله اندک تا پایان نقل و انتقالات ژانویه یک دروازه‌بان مطمئن به خدمت بگیرد.
 
پایگاه خبری « آ. س» اسپانیا در این‌باره به بررسی جانشینان احتمالی کاسیاس در زمان مصدومیت او پرداخته و از ژولیو سزار به عنوان گزینه محتمل رئال مادرید در ژانویه نام برد.
 
پایگاه روزنامه‌ «آ.س» اسپانیا در معرفی جانشینان ایکر کاسیاس نوشته است: مورینیو برای جانشینی کاسیاس دو گزینه اصلی مد نظر دارد؛ ژولیو سزار و تراستگن. سزار دروازه‌بان کوئینزپارک رنجرز در زمان حضور مورینیو در اینتر دروازه‌بان این تیم بود بود و مدتی است فرم مطلوب خود را پیدا کرده است. او حتی می‌تواند بعد از اتمام مصدومیت کاسیاس دروازه‌بان دوم رئال مادرید باشد. غیر از ژولیو سزار، تراستگن دروازه‌بان بیست ساله گلادباخ نیز از گزینه‌های مد نظر مورینیو برای جانشینی کاسیاس است. از این دروازه‌بان آینده‌دار آلمانی به عنوان جانشین والدس در بارسلونا نیز یاد می‌شود.
 
برای اینکه رئال مادرید بتواند از دروازه‌بان جدید خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر یونایتد استفاده کند، باید این دروازه‌بان در این فصل لیگ قهرمانان با تیم دیگری بازی نکرده باشد.
 
*گزینه‌های جانشینی کاسیاس:
 
* سمیر هادانویچ: دروازه‌بان 28 ساله اینتر که بسیار آرام و صبور است، فصل بسیار خوبی را با اودینزه پشت سر گذاشت و در اینتر کمی افت داشت اما او دروازه‌بانی باتجربه بالایی است و می‌تواند گزینه مناسبی برای جانشینی کاسیاس باشد.
 
* ژولیو سزار: دروازه‌بان 33 ساله برزیلی در کوئینز پارک رنجرز اوایل فصل در لیگ برتر افت محسوسی داشت چند ماهی است به روند خوب خود برگشته است. او آنقدر خوب بازی کرد که به تیم ملی فوتبال برزیل نیز دعوت شده است.
 
* روی پاتریسیو: دروازه‌بان 24 ساله اسپورتینگ لیسبون یکی از دروازه‌بان‌های خوب جهان در حال حاضر است. دروازه‌بانی با رفلکس اندامی خوب می‌تواند از جانشینان احتمالی ایکر کاسیاس باشد. هموطن ژوزه مورینیو در جام ملت‌های اروپا نیز دروازه بان اول پر تغال بود.
 
*ایگور آکینیف : دروازه‌بان 26 ساله زسکا مسکو پس از رفع مصدومیت شرایط خوب خودش را به دست آورده است. آکینیف مدت‌هاست دروازه‌بان اول فوتبال روسیه بوده است.
 
* مارتین استکلیزگ: دروازه‌بان 30 ساله رم که مدتی است با زدنیک زمن سرمربی تیم مشکل پیدا کرده است. او در فینال جام جهانی در دروازه لاله‌های نارنجی بوده و علی‌رغم شخصیت آرام خودش دروازه‌بان جنجالی است.
 
*رنه آدلر : دروازه‌بان 28 ساله آلمانی هامبورگ یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خودش را با هامبورگ سپری کرده است. او در تیمی بهترین فصل خود را داشته است که مشکلات زیادی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یثرب
به نظر من روی پاتریسیو چون که در یورو 2012 خوب کار کرد