جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

از بازی گل کوچک تا رسیدن به دولت

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 267188
وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوري به بیان خاطراتی از روابط دوستانه خود با رئيس‌جمهور و نحوه ارتباط و تعامل با فرهاد دانشجو رئيس‌ دانشگاه آزاد پرداخت.
به گزارش جهان، كامران دانشجو در نشستی صمیمي‌ با خبرنگاران ایسنا با تشریح برخی از برنامه‌های پیش‌روی وزارت علوم، در پاسخ به این سوال که ارتباط شما با برادرتان فرهاد دانشجو در مسائل کاری و شخصی چگونه است؟ به برنامه‌ تقدیمي‌خود به رئيس‌‌جمهور و مجلس برای تصدی پست وزارت علوم اشاره کرد و گفت: رياست‌جمهوری با مطالعه برنامه‌های بنده آنها را تایید کرد.
 
به اعتقاد بنده ایشان اولین رئيس‌جمهوری بود که مسئولان خود را با کار کارشناسی انتخاب می‌کند. وی در این رابطه با بیان اینکه همانگونه که انتخاب حق رئيس‌جمهوری است، تغییر مسئولان نیر حق ایشان است به برخی از شایعات درخصوص برکناری خود از پست وزارت علوم اشاره کرد و گفت:‌ در هر صورت حق رئيس‌جمهور است که همانگونه که افراد را انتخاب می‌کند، هر زمانی که احساس کرد می‌خواهد ادامه راه را با کس دیگری برود، فرد یا مسئول مربوطه را جایگزین کند. کجای این انصاف است که این حق را از وی بگیریم؟

وی در عین حال به روابط دوستانه خود با دکتر احمدی‌نژاد پرداخت و با بیان اینکه ارتباط من با رئيس‌‌جمهور، صمیمانه، دوستانه و بسیار محترمانه بوده و هست، تصریح کرد: ما سال‌های سال با هم دوستان قدیمی و هم دانشگاهی بودیم، به طوری که سال‌ها با هم گل کوچک بازی کردیم تا به دولت رسیدیم. همیشه در زمان بازی هم، رئيس‌‌جمهور کاپیتان ما بود و در آنجا هم تیم را مدیریت می‌کرد.

وی ادامه داد: همواره در فعالیت‌های سیاسی، دانشجویی و ورزشی باهم بودیم، البته بنده هم بازیکن خیلی خوبی بودم و در پست فوروارد و گلزن بازی می‌کردم. ولی بازی رئيس‌جمهور خیلی خوب بود.
 
وزیر علوم با اشاره به انرژی بالای احمدی‌نژاد در اداره کشور، گفت: در گذشته نیز او همین انرژی را داشت، به طوری که ما در فوتبال «برنده به جا» بازی می‌کردیم. تیم ما تیم خیلی خوب و هماهنگي بود ولی اگر مثلا هفت بازی برنده بجا می‌کردیم همه یک به یک کم می‌آوردند، ولی احمدی‌نژاد تا بازی آخر نیز کم نمی‌آورد و از اول تا آخر هم یکجور می‌دوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برنده بازی گل کوچک با کشور داری چه ار تباطی فقط می شود گفت که ما را بازی گرفتند و این وضع را رقم زدند تا نفسمان قطع شود و دلسوزی برای ما وجود ندارد