جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۱
۳

جدیدترین نرخ آرایشگاه‌های مردانه

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 266713
دومین همایش آرایشگران مردانه تهران با حضور روسای مجامع تولیدی و توزیعی، رییس بسیج اصناف و رییس اتحادیه آرایشگران مردانه با هدف تعیین درجه آرایشگاه‌ها واعلام نرخ جدید اتحادیه برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در این همایش رییس اتحادیه آرایشگران مردانه گفت:‌ جدیدترین نرخ اتحادیه برای آرایشگری‌های درجه یک 8000 تومان، درجه دو 7000 تومان و درجه سه 6000 تومان است که این نرخ تا پایان سال ثابت خواهد ماند.
 
مصطفی گواهی ادامه داد: امسال اتحادیه بیمه تکمیلی، افزایش حدود صنفی و جلوگیری از فعالیت‌ واحدهای بدون جواز کسب را در دستور کار خود قرار داده و همچنین مقطع کاردانی رشته آرایشگری در دانشگاه ‌ها گنجانده شده است.
 
وی همچنین بیان کرد: بزرگترین مشکل اتحادیه میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که با مبالغ زیاد غرفه های خود را به آرایشگران مبتدی اجاره می دهند که این آرایشگرهای مبتدی کار بسیار بی کیفیت و ارزان قیمت بدون بهداشت محیطی و فردی به مشتری خود ارائه می دهند.
 
گواهی خاطرنشان کرد: مجوزهای دوره‌های آموزشی آرایگشری که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود از سوی اتحادیه قابل قبول نبوده و این کارآموزان به معضلی برای آرایشگران و اتحادیه تبدیل شده‌اند.
 
وی ادامه داد: 7000 واحد بدون جواز در تهران وجود داشتند که با برنامه‌های اتحادیه و صدور جواز کسب این تعداد به 2400 واحد کاهش یافت.
 
وی درباره نرخ گذاری جدید گفت: نرخ گذاری حقی بود که به اتحادیه بازگردانده شد و نرخ گذاری جدید توسط کارشناسان اتحادیه انجام شده و برای سال آینده بر حسب تورم نرخ جدیدی تعیین می‌شود.
 
مصلی تهران مکان احتمالی نمایشگاه بهاره
 
همچنین درحاشیه این همایش رییس شورای اصناف گفت: هنوز جلسه‌ای در مورد مطالبات شورای اصناف با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار نشده است اما مطالبات اصناف در مورد اتومبیل‌های کرایه‌ای شهرستان و بسته حمایتی اصناف محقق شده است.
 
نوده فراهانی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، گفت: از 9 تا 20 اسفند ماه زمان برگزاری نمایشگاه بهاره است که هنوز مکان قطعی نمایشگاه عرضه ارزاق عمومی مشخص نشده اما احتمال می‌رود مصلی تهران مکان برگزاری این نمایشگاه باشد.
 
رییس مجمع توزیعی اصناف کشور گفت: دیدگاه کلی در مورد حمایت از تولید و واحدهای صنفی خرد محقق نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا شما با این خبرها خودتون باعث گرانی بشید
حالا نمیشد این دو ماه را هم صبر میکردند !
وای وای همه چی آرومه! من چقدر خوشحالم!!!