يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

"حکم ابطال مدیرعاملی مرتضوی نیامده"

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 266515
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو مصوبه هیات وزیران و مدیرعاملی مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی گفت: این حکم هنوز به دست من نرسیده و از آن خبر ندارم، اما در این زمینه تابع قانون هستم.
به گزارش جهان به نقل از  ایسنا، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من مرد قانون هستم و در زمینه رای دیوان عدالت اداری مطابق قانون رفتار می‌کنم.
 
وی در ادامه در پاسخ به خبرنگار ایسنا، درباره عدم ابلاغ اعتبار به برنامه پزشک خانواده، عنوان کرد: دولت اراده جدی برای ادامه اجرای این طرح دارد و اعتباراتی که تاکنون اختصاص یافته از سوی دولت ابلاغ شده و چنین نیست که می‌گویند دولت اعتبارات این طرح را اختصاص نداده است.
 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین در خصوص انتصاب مدیرعامل برای سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: در زمان ایجاد سازمان ناگزیر بودیم سرپرست انتخاب کنیم تا کارها و امور پیش رود، این در حالیست که باید هیات مدیره سازمان بیمه سلامت، مدیر عامل را پیشنهاد دهد.
 
شیخ‌الاسلامی درباره کمبود بودجه این سازمان نیز گفت: کمبود بودجه و آرام پیش رفتن امور و کارها امری طبیعی است، چرا که فرآیند کار این سازمان ادغام سایر صندوقها بوده است.
 
بدهی بیمه‌ها به داروخانه‌ها امری معقول و رایج است
 
وی در مورد بدهی بیمه‌ها به داروخانه‌ها اظهار کرد: این بدهی معقول و رایج است و چندان نگران کننده نیست. داروخانه‌ها زمانی که اسناد و مدارک خود را به سازمان بیمه‌گر ارسال می‌کنند، طبق قانون مدت زمانی را باید در انتظار دریافت مطالبات خود باشند، این در حالیست که چنین روالی از ابتدای تاریخ وجود داشته و سابقه دارد.
 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش نیافتن مستمری مددجویان بهزیستی در سال جاری اظهار بی‌اطلاعی کرد.
 
آزمایش ژنتیک اجباری نشده است
 
شیخ‌الاسلامی همچنین در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری نیز گفت:‌ حقوقها در سال جاری طبق مصوبه دولت افزایش یافته و در سال آینده نیز همین روال طی می‌شود، این در حالیست که منبع اضافی نیز به این امر تزریق نشده است.
 
وی در باره اجباری شدن آزمایش ژنتیک عنوان کرد: این آزمایش اجباری نشده، بلکه بهزیستی طرحی را برای گسترش مشاوره ژنتیک در دستور کار قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *