يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

قهرمان‌پارالمپیک:برخوردپرسپولیس درست نبود

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 261466
قوی‌ترین مرد معلول جهان می‌گوید که اگر مدیرعامل پرسپولیس طی یک هفته آینده برای امضای قرارداد با وی به مهاباد نرود، وی دیگر تحت هیچ شرایطی اسپانسر بودن این باشگاه را نمی‌پذیرد.
به گزارش جهان، سیامند رحمان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک روز قبل از برنامه 90 رویانیان با من تماس گرفت و گفت تا هفته آینده به مهاباد می‌آید. باید منتظر بود و دید که چه خواهد شد. من یک هفته دیگر صبر می‌کنم. قبلا برای این موضوع 2 - 3 بار از باشگاه به من زنگ زده بودند.
 
وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد برایم مهم نیست، تاکید کرد: مسئولان پرسپولیس مدام امروز و فردا می‌کردند! من از این ناراحتم که همه جا اعلام می‌شود که سیامند رحمان پرسپولیسی شده، در صورتی که هیچ قراردادی امضا نکرده‌ام.
 
رحمان با اشاره به پیگیری قراردادش در برنامه 90 به ایسنا گفت: از برنامه 90 با من تماس گرفتند و درباره صحت اظهارات رویانیان سوال کردند. من همه صحبت‌های ایشان را تایید کردم.
 
قوی‌ترین مرد معلول جهان در پاسخ به این سوال که آیا این گونه رفتارها در قبال شما صحیح است؟ جواب داد: درست یا غلط بودن رفتار مسئولان پرسپولیس را نمی‌دانم. من پیشنهادات خارجی زیادی داشتم. من به احترام رویانیان 3 - 4 اسپانسر خارجی از جمله شرکت‌های ترکیه را قبول نکردم. با این همه اسپانسرهای خارجی هستند که برای امضای قرارداد تمایل دارند. من دوست ندارم از اعتبارم هزینه کنم.
 
وی ادامه داد: اعلام شده که من قرارداد 3 ساله با پرسپولیس بستم. چرا باید خبر کاری که انجام نشده، همه جا مطرح شود؟! اگر قراردادی در کار بود ناراحت نمی‌شدم ولی این گونه برخوردها درست نیست! اگر رویانیان این هفته هم نیاید دیگر صبر نمی‌کنم؛ چرا که برای این کار فقط باید ایشان یک روز وقت بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *