دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

واکنش گردمولر به رکوردشکنی مسی‬

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 259592
گرد مولر اسطوره فوتبال آلمان و معروف به ˈبمب افکنˈ، ˈلیونل مسیˈ را به خاطر شکستن رکوردش در به ثمر رساندن بیشترین تعداد گل در طول یک سال ستود.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از بی بی سی اسپورت نوشت: مولر در دورانی که برای بایرن مونیخ و آلمان غربی بازی می کرد در سال 1972 درمجموع 85 گل به ثمر رساند و پس از چهل سال لیونل مسی برای آرژانتین و بارسلونا 86 گل زد تا این رکورد سرانجام شکسته شود.

مولر به روزنامه ˈ اشپورت د ئهˈ در آلمان گفت: رکورد من 40 سال دوام آورد، 85 گل در 60 بازی. اکنون بهترین بازیکن دنیا رکورد من را شکسته است.

اسطوره فوتبال آلمان افزود: به خاطر او خوشحالم. او بازیکنی ارزشمند ، بزرگ و فروتن است.امیدوارم گل های بیشتری بزند و رکوردش تا 40 سال دیگر به نامش باقی بماند.

مولر اضافه کرد: او فوق العاده است. تنها یک عیب دارد و آن این که برای بایرن مونیخ بازی نمی کند!

اسطوره فوتبال آلمان زمانی که این رکورد را به ثبت رساند 27 ساله بود. او در آن سال 72 گل برای بایرن مونیخ و 13 گل برای المان غربی زد تا این رکورد ثبت شود.

مسی ممکن است برای چهارمین بار در ژانویه عنوان بهترین بازیکن سال جهان را از آن خود کند، البته رقبای او برای این عنوان آندرس اینیستا و کریستیانو رونالدو هستند.

مسی گفته است: سعی خواهم کرد گل های بیشتری بزنم تا شکستن آن برای بازیکن بعدی دشوارتر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *