سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰
۲

خدمات بیمه‌ای جایگزین یارانه نقدی می‌شود

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 258215
سخنگوی کمیسیون ویژه نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی و حمایت از تولید ملی مجلس اعلام کرد: برخی از نمایندگان طرح افزایش حمایت‌های بیمه ای به جای پرداخت یارانه های نقدی به مردم به صورت اختیاری را تهیه کرده‌اند که قرار است در جلسات این کمیسیون مطرح شود.
به گزارش جهان، جعفر قادری در گفت وگو با مهر در خصوص ارائه طرح افزایش حمایت های بیمه ای به جای پرداخت یارانه های نقدی به مردم، اظهار داشت: موضوع افزایش حمایتهای بیمه ای در قانون هدفمند کردن یارانه ها به صورت تدریجی در نظر گرفته شده است.

وی در عین حال تصریح کرد: البته بعید به نظر می رسد دولت این بخش قانون هدفمندی را اجرا کند، چون بیشتر علاقه به پرداخت یارانه نقدی به مردم دارد.
به گفته این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، به هر میزان که پرداخت یارانه نقدی به مردم کاهش یابد و حمایت‌های بیمه ای افزایش یابد، میزان اشتغال و تولید درکشور افزایش خواهد یافت.
 
وی افزود: براین اساس برخی از نمایندگان طرح افزایش حمایتهای بیمه ای به جای پرداخت یارانه های نقدی به مردم به صورت اختیاری را تهیه کرده اند که قرار است در جلسه کمیسیون مطرح شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
همین حالا هم مردم برای دریافت حق بیمه با سازمان بیمه مشکل دارند. از طرفی هنوز مرکب احکام پرونده بیمه خشک نشده، می خواهند منبع درآمد دیگری برای بیمه درست کنند.
این پیشنهاد بسیار بی جا و غیر قابل اجراست. همان بهتر که دولت یارانه را به صورت نقدی پرداخت کند، مردم می دانند چگونه خرج کنند.
Iran, Islamic Republic of
اگر یارانه رو قطع کنید بهتره ها ...