دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

پرخطرترین هتل دنیا +فیلم

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 257882
جروزالم پست چاپ تل آویو نوشته "از گسترش یک هتل و مرکز تفریحی در لبنان به شدت نگران است".
جهان نيوز -
نشانی را می گیریم و راه می افتیم. به دنبال این سوال که چه شده یک هتل لبنانی چنین در صدر خبرهای اسراییل قرار گرفته ...

ظهر می رسیم وقتی صدای اذان می آید، وقتی خلیل عبدالله صاحب هتل می گوید :"چهل سال آزگار در خارج از کشورش کار کرده و حالا هر آنچه بدست آورده را می خواهد در سرزمینش،در نقطه صفر مرزی و چند متری اسراییلی ها خرج کند".خلیل آدم جالبی بود.ما را به یک قهوه دعوت کرد و کنار پنجره نشست و از آرزوهایش گفت و قلیان کشید....

فیلم

هتل خلیل کنار رودخانه ای قرار گرفته که نامش وزانی است.خلیل می گوید صهیونیست ها بارها به او هشدار داده اند که بساطش را جمع کند اما پیرمرد هر بار با پافشاری بیشتری ادامه داده حتی وقتی تانک های مرکاوا را دیده که برای تخریب هتل به این سوی رودخانه آمده اند.هیچ نشانی ای از گرخیدن در چهره اش ندیدم.انگار به یک جور بی حسی جالبی در باره همسایه خطرناکش رسیده بود.

فکرش را کن از پنجره اتاق ما چه چیزهایی دیده می شد.مدام پروازهای شناسایی صهیونیست ها و ماشین های نظامی شان....،همین می شود که یک شب خوابیدن در اتاق های این هتل هورمون کورتیزول بدنت را میزان خفنی بالا می برد.

"اینجا شاید پرخطرترین هتل دنیا باشه ...از این نظر که از هر سه طرف در محاصره اسراییلی هاست..."و وقتی بر می گشتیم به این فکر می کردیم که خلیل و هزاران لبنانی که اینجا را به معروف ترین هتل لبنان تبدیل کرده اند تمام تهدید های اسراییلی ها را به دود قلیانشان هم نمی گیرند.
گزارش کامران نجف زاده از لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *