دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

کدام‌مداح‌سرشناس کمربندسیاه جودو دارد؟

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 255866
اولين بار در حاليکه خردسال بودم، روي پاي مرحوم کافي نشستم و روضه خواندم. الان نيز بحول و قوة الهي در خدمت اهل بيت عليهم السلام مي‌ باشم.
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، حاج «محمود کریمی» یکی از سرشناس ترین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به شمار می رود. وی در سایت شخصی خود در مورد زندگینامه اش چنین نوشته است: بنده در سال 1370 ازدواج نموده‌ام و داراي دو فرزند مي باشم، در خصوص خانواده پدري نيز پدرم در سال 1361 درعمليات فتح‌المبين در دشت عباس مفقودالاثر شده‌اند و برادرم ابوالفضل کريمي نيز در کربلاي 5 شلمچه در سال 65 به درجه رفيع شهادت نائل آمده‌اند. داراي سه برادر به نامهاي  احمد، محمد و حسين مي‌‌باشم.
 
وی در ادامه درباره سوابق کاری خود می افزاید: سوابق کاري ام، بعد از فوت پدر در کنار تحصيل، کار (در مشاغلي همچون نجاري، بنائي و...) و مداحي بوده است.
 
وی درباره تحصيلاتش می نویسد: دانشجوي مديريت صنعتي دانشگاه علامه طباطبائي بودم و تعداد 74 واحد درسي نيز گذراندم اما از آنجائيکه حضور در جبهه فرهنگي را مقدم‌تر می دانستم به سراغ مطالعات مرتبط با بحثهاي فرهنگي و به ويژه مداحي رفتم و در اين زمينه به کسب معارف اسلامي پرداختم.
 
«محمود کریمی» در مورد سابقه ورزشي خود نوشته: داراي کمربند سياه  دان دو  در رشته جودو، در رشته شين ‌ذن کاراته نيز کمربند سياه دان 5، و علاقمند به ورزش شنا ...
 
این مداح سرشناس درباره سابقه شروع مداحي اش نوشته: اولين بار در حاليکه خردسال بودم، روي پاي مرحوم کافي نشستم و روضه خواندم. الان نيز بحول و قوة الهي در خدمت اهل بيت عليهم السلام مي‌ باشم.
 
وی در مورد سابقه تسلط در دستگاه هاي موسيقي نوشته: هر صدايي در يک دستگاه موسيقي ادا مي‌شود مثلاً صداي گريه بچه و حتي کوچکترين صداهايي که شما مي‌شنويد [را می شناسم]. علت آشنايي من نيز با دستگاههاي موسيقي به اين بر‌مي‌گردد که چون بنده قاري قرآن بوده‌ام و در تلاوت قرآن رعايت دستگاههاي موسيقي، رديف ها و ... بسيار حائز اهميت مي‌باشد، به مدد کلام وحي در اين زمينه مهارت‌هايي به دست آورده‌ام جا دارد در اينجا از اساتيد خود نيز يعني حاج حميد آقاي مدِقّ و حاج علي آقاي اربابي نيز ياد نمايم که اميدوارم در هر کجا مي‌باشند در سايه اهل بيت عليهم السلام سربلند و پيروز باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *