جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

«علی‌اکبر جوانفکر» تبرئه شد

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 255676
وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر از تبرئه سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران در پرونده شکایت نیروی انتظامی نسبت به مطالب منتشره در ویژه‌نامه خاتون خبر داد.
به گزارش جهان، قهرمان شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که آقای جوانفکر نسبت به اتهامات مطروحه درباره ویژه نامه «خاتون» که منجربه محکومیت وی شده بود، تبرئه شده است، گفت: نیروی انتظامی مجددا در رابطه با این ویژه‌نامه از موکلم شکایت کرده بود و به دلیل این که در دفعات قبل به صورت مفصل به این اتهامات رسیدگی شده بود، لذا رسیدگی مجدد معنایی نداشت و نهایتا مطلب این ویژه‌نامه توهین تلقی نشد و وی از اتهامات مطروحه در شکایت نیروی انتظامی مبرا شد.
 
وی هم‌چنین درباره‌ی اتهامات وارده به علی اکبر جوانفکر در موضوع مصاحبه با روزنامه اعتماد نیز خاطرنشان کرد: در پرونده اتهامی برای مصاحبه انجام شده با روزنامه اعتماد که درباره «جن‌گیری» و «رمالی» بوده است نیز آقای جوانفکر تبرئه شد.
 
وکیل مدافع جوانفکر درباره اتهامات کاریکاتوریست‌های سابق روزنامه ایران گفت: این کاریکاتوریست ها هم از اتهامات وارده تبرئه شدند.
 
 علی‌اکبر جوانفکر هم‌اکنون در اجرای رای 6 ماه حبس پرونده‌ شکایت دادستانی تهران در مورد ویژه‌نامه خاتون در زندان اوین به سر می‌برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *