يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

تقاضای تغییر نام خیابان جاسوس انگلیسی

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 254131
مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نام خیابان "ادوارد گرانویل براون" یکی از جاسوسان باسابقه دولت بریتانیا و از مبلغان ویژه بهائیت به نام شهید "حسن طهرانی‌مقدم" تغییر یابد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدمحمد باقرزاده با بیان اینکه متاسفانه از 57 سال پیش تاکنون نام «ادوارد گرانویل براون» بر روی یکی از خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران گذاشته شده است، خواستار تعویض نام این خیابان و نامگذاری آن به نام دانشمند شهید سردار حسن طهرانی‌مقدم شد.

وی ادامه داد: ادوارد گرانویل براون یکی از جاسوسان با سابقه دولت بریتانیا و از مبلغان ویژه بهائیت در ایران و خارج از کشور بود لذا شورای اسلامی شهر تهران با تعویض نام این خیابان به نام شهید طهرانی‌مقدم جلوه‌ای از تبری و تولی خود را نشان دهند.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید طهرانی‌مقدم پرتلاش و بی‌ادعا بود، گفت: این شهید سرافراز به عنوان یک الگوی مفقوده در مدیریت کنونی کشور است که باید مسوولان به وی تاسی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همه چی حل شد