يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

سی وششمین جراحی نورالدین پسر ایران

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 253373
راوی نورالدین پسر ایران برای انجام سی و ششمین عمل جراحی در بیمارستان قمر بنی‌هاشم تهران بستری شد.
به گزارش جهان، سیدنورالدین عافی قبل از بستری شدن امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز گفت: سی و ششمین عمل تا پایان هفته جاری توسط دکتر علیرضا موحدی از جراحان گوش، حلق و بینی صورت می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: سی و ششمین عمل جراحی بر روی چشم چپ، بینی و صورت وی انجام می‌شود. نخستین عمل جراحی بر روی این رزمنده دلاور و جانباز 70 درصد تبریزی در سال 1360 و در ابتدای دوران دفاع مقدس و حضور وی در جبهه‌ها انجام گرفت.
 
نورالدین پسر ایران در واپسین روزهای سال گذشته توسط دکتر موحدی از ناحیه چشم راست مورد عمل جراحی قرار گرفت که بنا به اظهار خودش موفقیت آمیز بوده است.
 
سید نورالدین عافی جانباز دلاور آذربایجانی و برادر شهید اخیرا پس از چاپ و انتشار کتاب نورالدین پسر ایران با انتشار دست نوشته مقام معظم رهبری بر حاشیه این کتاب مورد محبت بسیار قرار گرفت.
 
کتاب نورالدین پسر ایران حاوی خاطرات رزمنده دلاور تبریزی است که توسط معصومه سپهری تدوین شده است و این روزها در بسیاری از محافل سخن از این کتاب می‌رود.
 
سید نورالدین عافی از اهالی روستای خلجان تبریز در سال 59 در سن 16 سالگی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در طول 77 ماه حضور مداوم در جبهه‌ها و شرکت در عملیات‌های مختلف برای چندمین بار به شدت از نواحی مختلف بدن مجروح شد و در نهایت به عنوان جانباز 70 درصد و برادر شهید نائل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *