سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

طرح هاشمي براي انتخابات شكل نمی گیرد

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۳۸
کد مطلب: 253053
معاون خاتمي در دولت اصلاحات گفت در انتخابات رياست جمهوري سال آينده، طرح هاشمي شكل نخواهد گرفت.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: محسن مهرعليزاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني در دولت اصلاحات با بيان اين كه اصلاح طلبان طرح وحدت ملي هاشمي رفسنجاني را پيش از اين تجربه كرده اند، گفت: به نظر من طرح «دولت وحدت ملي» شكل نخواهد گرفت.

وي در گفت و گو با مشرق تصريح كرد: اين نوع طرز فكر قديمي است.

مهرعليزاده در خصوص مصاحبه اخير خود مبني بر حضور قطعي خود در انتخابات با بيان اين كه اصلا چنين چيزي قطعيت ندارد افزود: من هيچ وقت اعلام قطعي نكردم و اين استنباط رسانه ها بوده است.

صلاحيت مهرعليزاده در انتخابات دوره نهم رياست جمهوري تاييد نشده بود.

در همين حال موسوي لاري وزير كشور دولت اصلاحات در مصاحبه با ايلنا و در پاسخ به اين سؤال كه دولت وحدت ملي تا چه اندازه تامين كننده خواست اصلاح طلبان است، بيان داشت: تاكنون تعريف روشني از دولت وحدت ملي ارائه نشده تا بتوان در اين خصوص اظهارنظر كرد.

وي گفت: اگر نگاه جذب حداكثري به جاي طرد و حذف، حاكم شود، بديهي است استفاده از همه ظرفيت ها در جاهاي مختلف مورد تاكيد قرار مي گيرد و در واقع به ديگران ميدان داده ايم.

موسوي لاري در عين حال با بغرنج تر كردن ماجراي دولت وحدت ملي گفته كه «ائتلاف ملي شرط اول تحقق دولت وحدت ملي است».

طرح دولت وحدت ملي در انتخابات سال 88 از سوي برخي اعضاي كارگزاران نظير حسين مرعشي به عنوان عمليات فريب عليه اصولگرايان مطرح شد در حالي كه آنها با وجود تعارف ظاهري به چهره هايي نظير ناطق نوري، با موسوي بسته بودند و صرفا مايل بودند مانع از انسجام اصولگرايان شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *