سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

مردم لبنان به امام خامنه‌ای عشق می‌ورزند

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 252707
یک شاعر اهل لبنان گفت: مردم لبنان به امام خامنه‌ای عشق می‌ورزند و نگاه آنان به ولی فقیه به عنوان یک رهبر جامع و با تدبیر است
به گزارش جهان، فضل عباس مخدر شاعر شرکت کننده در سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی اهل لبنان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بیداری اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و بعد از انقلاب و به وجود آمدن حزب‌الله و الگوگیری از انقلاب اسلامی در لبنان بیداری ایجاد شده است.
 
مخدر ادامه داد: مردم لبنان به امام خامنه‌ای عشق می‌ورزند و نگاه آنان به ولی فقیه به عنوان یک رهبر جامع و با تدبیر است و مردم لبنان در عمل به فرمایشات امام خامنه‌ای لبیک گفته‌اند.
 
وی تصریح کرد: دومین بار است که در این کنگره شرکت می‌کنم و این کنگره از لحاظ معنوی و روحی نقش زیادی در تقویت شعرای مقاومت داشته است.
 
مخدر حضور شاعران فارسی‌زبان، کُرد زبان و عرب در این کنگره را بسیار خوب توصیف کرد و بیان داشت: این کنگره بسیار خوب اجرا شد و باید ارتباط با شاعرانی که در زمینه مقاومت شعر می‌گویند بیشتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *