شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

پرسپولیس، پیکان راهم ازبحران خارج می‌کند؟

سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 252260
هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه با انجام شش بازی دیگر به پایان می‌رسد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حالی که پس از انجام بازی‌های هفته‌ چهاردهم لیگ برتر تیم‌ها بار دیگر به یک تعطیلی تقریبا طولانی مدت خواهند رفت همه باشگاه‌ها به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب هستند تا با روحیه‌ای مضاعف به تعطیلات بروند.
 
در مهم‌ترین بازی فردا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است. سرخپوشان که با شکست برابر مس بار دیگر خطر را احساس می‌کنند برای بهبود جایگاه خود در جدول به همه امتیازهای این بازی نیاز دارند. شاگردان ژوزه می‌دانند که هواداران به هیچ وجه از نتایج پرسپولیس تا به اینجای فصل راضی نیستند. پس از بازی با مس ژوزه که تا آن زمان به کمیته‌ فنی اهمیتی نمی‌داد در نشست با اعضای این کمیته‌ شرکت کرد که این کار او به نوعی یک گام به عقب از مواضع قبلی‌اش محسوب می‌شد. سایه غیبت علی کریمی همچنان بر روی بازی‌های پرسپولیس سنگینی می‌کند و به محض این که این تیم نتیجه‌ نمی‌گیرد پیشکسوتان از لزوم بازگشت شماره «8» حرف می‌زنند.
 
در آن سوی میدان شاگردان عبدالله ویسی که در چند هفته‌ گذشته حال و روز خوبی نداشته‌اند به دنبال شکستن سد پرسپولیس هستند. ویسی پیش از آن نشان داده با تیم‌هایش برابر تیم‌های بزرگ همیشه خطرناک است. پرسپولیسی‌ها در این بازی پولادی را به علت مصدومیت و زاید را هم در اختیار ندارند. باید دید عملکرد مهاجمان سرخپوش که از ابتدای فصل چندان خوب نبوده‌اند در این بازی چگونه خواهد بود.
 
در دیگر بازی مهم چهارشنبه فجرسپاسی میزبان سایپا است. کاکوهای شیرازی که تا به حال شگفتی‌ساز بوده‌اند و توانسته‌اند خود را در بالای جدول حفظ کنند در خانه به مصاف سایپایی می‌روند که آنها هم نسبتا روند ثابتی از ابتدای فصل داشته‌اند و به فکر حفظ خود در میانه بالایی جدول هستند.
 
نفت آبادان که با بازگشت کاسیمیرو به دنبال جدا کردن خود از قعر جدول است در خانه با مس کرمان بازی می‌کند. تقابل ابراهیم قاسمپور که خود آبادانی است و سابقه حضور روی نیمکت نفت را هم دارد به حساسیت‌های این بازی می‌افزاید.
 
یکی از بهترین عملکردها را در این چند هفته‌ ملوان داشته که بعد از حضور احمدزاده سه برد متوالی را به دست آورده و اکنون در رتبه سوم جدول حضور دارد. حریف این هفته‌ قوهای سپید انزلی ، آلومینیومی است که چندان خوش شانس نبوده و در بیشتر بازی‌های خانگی نتیجه‌ را به رقیبان خود واگذار کرده است. هر چند میثاقیان مثل همیشه قول داده این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.
 
** برنامه بازی‌های روز چهارشنبه
 
* فجر سپاسی سایپا، ساعت 15:30، ورزشگاه حافظیه شیراز
 
* ملوان آلومینیوم، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی انزلی
 
* ذوب آهن راه‌آهن، ساعت 15:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
 
* صبا فولاد، ساعت 15:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
 
* نفت آبادان مس، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی آبادان
 
* پرسپولیس پیکان، ساعت 15:30، ورزشگاه آزادی تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *