دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

سياهي لشكر سازمان آب رفته!

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۹
کد مطلب: 250539
سياهي لشكر سازمان تروريستي منافقين در پارك داگ هامر شولد آمريكا هر چند لشكر نبود اما واقعا سياه بود!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، پايگاه اينترنتي اخبار روز (وابسته به طيفي از عناصر ضد انقلاب) با اشاره به نمايش چندي پيش منافقين كه در پي حذف نام سازمان از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا انجام شد، نوشت: 8-7 سياه پوست بنفش پوش طبل ها را در خيابان داگ هامرشولد به صدا درآوردند.

بادكنك ها در سراسر صحنه نمايش به چشم مي خورد. فضاي پارك آميخته از سر و صدا بود. صحنه نمايش به آهستگي در سياهي لشكري كه در مقايسه با سال هاي پيشين شديداً آب رفته بود، پر مي شد. بعضي از اينها گرچه سياه بودند اما با سياهي لشكر هاي قبلي متفاوت مي نمودند. پرسيدم ببخشيد شما هوادار اين گروه هستيد؟

پيرزن سياه رو برگرداند و از پاسخ خودداري كرد. همتاي هم سن و سال او به لهجه سياهان محله هارلم نيويورك جواب داد ما از يك كليسا آمده ايم براي حمايت از اينها.

گفتم مگه اينها را مي شناسيد. گفت نه نمي شناسم ميداني، اينها به كليساي ما كمك مالي مي كنند و هر از گاهي هم به كليسا مي آيند(!) آن طرف تر چند دلقك مشغول هنرنمايي بودند...

بعد هم شماري از سياستمداران [بازنشسته] آمريكايي به نمايشنامه پارك داگ هامرشولد پيوستند. ساندويچ ساب وي و كوك وايت ها هم به راه بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *