يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۵

لاریجانی در پاسخ نعمتی: آمادگی داریم از صبح تا شب 2 جین فحش بخوریم

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 248470
لاریجانی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت‌:‌اگر با فحش دادن به رئیس مجلس مشکلات اقتصادی حل می‌شود ما آمادگی داریم صبح و ظهر و شب دو جین فحش بخوریم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با استناد به اصل 22 قانون اساسی که رئیس‌جمهور را موظف به پاسخگویی در مقابل رهبر انقلاب، ملت و مجلس می‌داند، طی اخطاری به اظهارات رئیس‌جمهور در نشست اخیر خبری اشاره کرد و گفت‌: متأسفانه در مصاحبه مطبوعاتی اخیر، رئیس‌جمهور همه مشکلات را به سایر دستگاه‌ها ربط دادند و به گونه‌ای دیگران را محکوم کردند که گویا ایشان مسئول اجرایی کشور نیستند.

وی که از لاریجانی می‌خواست به اظهارات احمدی‌نژاد واکنش نشان دهد از آنچه عدم عکس‌العمل رئیس‌ مجلس به اظهارات احمدی‌نژاد خواند، انتقاد کرد.

نعمتی با بیان اینکه اظهارات رئیس‌جمهور این تلقی را در جامعه به وجود آورده است که تمام مشکلات کشور به مجلس برمی‌گردد، تصریح کرد: واقعیت این است که رئیس‌جمهور مسئول اجرایی کشور هستند و در مقابل همه اتفاقات اجرایی کشور به ویژه گرانی و ارز باید پاسخگو باشند. اما متأسفانه ایشان مشکلات را به گردن دیگران انداخته‌اند در حالیکه رئیس‌جمهور مسئول اجرایی کشور است نه خبرگزاری‌ها، مجلس و سپاه.

نعمتی اظهارات احمدی‌نژاد را فرافکنی خواند و گفت که نباید رئیس‌جمهور در جامعه التهاب ایجاد کند.

به گفته نعمتی نمایندگان مجلس برای حل مشکلات اقتصادی و کمک به دولت حداقل 20جلسه درباره موضوع مرغ، گندم، گوشت و شیر برگزار کرده است.

نماینده مردم اسد‌آباد از رئیس‌مجلس خواست با به رأی گذاشتن اخطارش به اظهارات رئیس‌جمهور واکنش نشان دهد.

علی لاریجانی رئیس مجلس با خنده  در پاسخ به اخطار نعمتی گفت که لازم نمی‌داند اخطار وی را به رأی نمایندگان بگذارد.

وی افزود: مجلس با توجه به شرایط کشور صحیح عمل کرده است، با توجه به شرایط اقتصادی که داریم مجلس کار صحیح را رسیدگی به امور اقتصادی می‌داند.

لاریجانی با اشاره به منتفی شدن استیضاح وزیر ورزش خاطرنشان کرد: به طور مثال اینطور نبود که نمایندگان ایرادی را به وزارت ورزش وارد ندانند اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور گفتند که اولویت مسائل اقتصادی است که مجلس درک درستی از این شرایط دارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس برای حل مشکلات اقتصادی جلساتی را با دولت برگزار کرده است، نگاه مجلس به مسائل کشور را طبیبانه توصیف کرد و گفت: مطالبی در مصاحبه اخیر به مجلس و رئیس‌مجلس گفته شد، اما مجلس مسائل اقتصادی را در نظر دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان نباید از فحاشی به رئیس مجلس نگران باشند، اظهار داشت: اگر مشکلات اقتصادی کشور با فحش دادن به رئیس مجلس حل می‌شود ما آمادگی داریم، صبح، ظهر و شب دو جین فحش بخوریم تا مشکلات حل شود لذا نگران نباشید ما به این مسائل عادت کرده‌ایم.

لاریجانی به نمایندگان گفت که وقت خود را صرف مسائل اقتصادی بکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخه مظلوم نمایی
کی جرعت داره به شما فحش بده جناب کمتر مظلوم نمایی کن
بله انتخابات نزدیک هست
چه مظلوم نمایی میکنه این اقا
United States
حالا کی به ایشان فحش داد؟ ببینید چطور جو سازی می کنند! حرفی علیه دولت زدی رئیس جمهور هم جواب داد. فحش کجا بود؟ ... فحش یعنی....
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شما که فکر می کردید با فحش دادن به دولت اقتصاد درست می شود ...
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای لاریجانی میگفتند که صبح همان روز قبل از سخنرانی رئیس جمهور ، در گفتگو با خبرگزاری فارس چه .. نظرات غیر کارشناسانه ای از جمله زیر سئوال بردن تمام کارهای دولت از جمله هدفمندی یارانه ها و مسکن مهر بکار برده اند و ایشان را رابین هود خطاب کرده اند ضمنا هیچ کجای صحبتهای رئیس جمهور که به آنهم نقد وارد است دشنام و فحشی گفته نشده حالا چرا ایشان اینها را فحش برداشت کرده اند خود جای سئوال است