دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد کجاست؟

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 247729
طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد درحالی چندی پیش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده بود که نمایندگان از وضعیت کنونی این طرح ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در حالی چندی پیش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تصویب رسیده بود که از وضعیت کنونی این طرح و مکان آن هیچ خبری نیست.

عباس مقتدایی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس درباره وضعیت این طرح به فارس گفت: بعد از تصویب این طرح در کمیسیون آموزش، آقای زاهدی آن را به هئیت رئیسه مجلس ارائه کرد.

در حالی اعضای کمیسیون آموزش مجلس، ارائه طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به هیئت رئیسه را تائید می‌کنند که شاهین محمد صادقی عضو هئیت رئیسه مجلس به فارس گفت: از اینکه این طرح به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده یا نه، اطلاعی ندارم اما اگر ارائه شده باشد قاعدتاً باید روز یکشنبه مورد بررسی قرار بگیرد.

با برخی دیگر از نمایندگان مجلس از کمیسیون آموزش گرفته تا برخی از اعضای هیئت رئیسه تماس گرفتیم تا درباره وضعیت طرح مذکور سؤال کنیم که پاسخ‌های مشابهی از قبیل،« خبر ندارم»، «کدام تحقیق و تفحص»، «کی به هیئت رئیسه ارائه شده» تا « از فلانی‌ بپرس‌» شنیدیم.

وضعیت این طرح برای ما سؤال برانگیز تر شد تا اینکه، عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به فارس گفت: از اینکه این طرح(تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد) کجاست اطلاعی ندارم ممکن است به هیئت رئیسه ارائه شده باشد اما خبر قطعی درباره آن ندارم.

طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد معلوم نیست کجاست؛ طرحی که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امید دارند در نخستین جلسه علنی مجلس پس از تعطیلات اعلام وصول شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *