دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

حمایت جمال شورجه از تحریم اسکار

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 246916
کارگردان سینمای ایران گفت: از تحریم جشنواره سینمایی جایزه اسکار به دلیل عدم واکنش متولیان آن در مقابل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم( ص) حمایت می کنیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جمال شورجه گفت: با وجود دشمنی ها و خصومت آمریکا با انقلاب اسلامی ایران، الزامی برای شرکت در اسکار وجود ندارد.

شورجه در ادامه با تاکید بر این مطلب که در فیلم های دفاع مقدس باید به فضای موجود در جبهه ها توجه ویژه ای شود، گفت: در فرهنگ دفاع مقدس هر چه به داشته ها، باورها و واقعیات جنگ نزدیک تر شویم، فیلم دفاع مقدس اصیل تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در ساخت فیلم های دفاع مقدس اصل بر انتقال فرهنگ به نسل جدید و نسلی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده، است.

این کارگردان مطرح کشور تصریح کرد: در زمان کنونی که دشمنان برای انقلاب اسلامی ایران دندان تیز کرده اند، باید از ظرفیت های دفاع مقدس هر چه بیشتر استفاده کرد.

شورجه بر تعیین متولی جدی برای سینمای دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: متولی سینمای دفاع مقدس باید دارای ویژگی های بارزی باشد که توانمندی به لحاظ ظرفیت های مورد نیاز سینمای دفاع مقدس و شناخت جنگ از آن جمله است.

وی بر توجه به نیازهای مخاطب، اختصاص بودجه جداگانه برای سینمای دفاع مقدس و ایجاد امکانات مورد نیاز برای تولیدات تصویری دفاع مقدس، تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *