جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

سقف قرارداد اماراتی‌ها، 100 هزار درهم

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 245994
کمیته تعیین وضعیت و نقل وانتقال فدراسیون فوتبال امارات، سقف قرارداد فوتبالیست های داخلی را 100 هزاردرهم تعیین کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، رییس کمیته تعیین وضعیت و نقل و انتقال بازیکنان فدراسیون فوتبال امارات، در برنامه ˈالمجلسˈ که از شبکه ˈالدوری والکاسˈ قطر پخش می شد،اظهارداشت: تعیین سقف برای دستمزدها به منظورارتقای سطح ورزش کشور صورت گرفته است.
 
ˈناصر الیماحیˈ افزود: تعیین سقف به معنای مساوی بودن تمام بازیکنان نیست و ممکن است درهرباشگاه یک یا دونفربا توجه به توانایی و استعداد خود از دیگران برتر باشند.
 
وی بیان کرد: کمیته معیارهایی را برای تعیین دستمزدها براساس استعدادهای بازیکن مانند آنچه درکشورهای اروپایی وجود دارد مشخص کرده است.
 
رییس کمیته تعیین وضعیت و نقل و انتقال بازیکنان فدراسیون فوتبال امارات تصریح کرد: ما در آستانه فصل پنجم لیگ هستیم و تلاش می کنیم برتری را قبل ازجسم در اندیشه نهادینه کنیم.
 
وی اضافه کرد: براساس آمارهای موجود، حدود 70 درصد بازیکنان شغل خود را فقط فوتبال انتخاب کرده اند ولی سایر بازیکنان برای تضمین آینده شغلی خود پس از کناره گیری از ورزش، شغل های دولتی خود را نیز حفظ کرده اند.
 
رییس کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز گفت:اگرتعیین سقف قراردادها برای اجرا باشد دلیلی برای استثنا شدن برخی از بازیکنان وجود ندارد.
 
ˈحافظ المدلجˈ افزود:درعربستان سعودی نیز قرارداد بازیکنان سقف ندارد و آن ها می دانند که لیاقت این دستمردها را ندارند.
 
وی ابراز امیدواری کرد تجربه امارات به موفقیتی منجر شود که دیگر کشورهای عربی نیز آن را به صورت کامل یا بخشی از آن را اجرا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يعني چقدر؟
Iran, Islamic Republic of
100000 700=70000000 = 70 میلیون تومن